Evde çalışarak boy uzatma yağ yakma (Göğüs ve Göbek yakmak).

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Julimezar tarafından 7 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Julimezar
    Offline

    Julimezar Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba foruma yeni katıldım. Biraz inceledim ve sanırım bu konu için en doğru yer burası değilse özür dilerim lütfen adminler doğru yere taşısın.

    Yaz tatili boyunca sürekli sabahtan akşama kadar bilgisayar başına oturmaktan neredeyse 5-6 kilo aldım zaten boy olarak ortalamanın hafif altında biriyim.
    Civarda hiç salon yok. Bu akşam internetten çok fonksiyonlu kapı barfiksi (barfiks mekik şınav ve sanırım başka bir özelliği daha vardı) o aletten birde ayak ve bilek için kullanılabilen ağırlık alıcam yani çift olarak gelicek ağırlık 3 seçenek var biri 0,5 1- yada 1,5 tam hatırlamıyorum birde 3 kilo olarak (yani teki 3 kilo 2 tanesi 6 kilo yapacak). Yarım kiloluğu beni etkilemez muhtemelen onu istemiyorum 1 kilolukta az geldi zaten çok uzun süre koşmayacağım için 3 kiloluk almayı düşünüyorum birde evde yumruklayabileceğim birşey var onunla çalışıcam ve onunla çalışırkende bileklerime takıcam. Birde barfiks çalışırken ayaklarıma takmayı düşünüyorum. Ama şöyle bir sorum var koşarken ayaklarıma takmak boy uzamasına engel olurmu yada artı yönde bir etkisi olurmu ?

    Yağ yakmak istediğim bölgeler göğüs ve karın belki birazda kalça. Ama kalçayı göğüs ve göbeği erittikten sonra kötü durursa yakmak istiyorum yani şimdilik dursun. Ben evde söylediğim eşyalarla göğüs ve karın yakmak için antreman çalışma şekli ve ne kadar süre çalışmalıyım birde ne yiyebilirim ? (Bu arada ekmeği bıraktım kahvaltıda ve akşam yemeğinde belki 1 dilim yiyorum belkide hiç yemiyorum).


    Yardımlarınızı bekliyorum.
     
  2. mayiaskaquestion
    Offline

    mayiaskaquestion Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaş boy kilo?
     
  3. Julimezar
    Offline

    Julimezar Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yaş 15 boyum 1.60 kilom 56
     
  4. mayiaskaquestion
    Offline

    mayiaskaquestion Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yerinde olsam aklımda geldikçe süt içerdim ve normal spor yapardım,yağ yakmak için özel bi çalışmaya ihtiyacın yok onun yerine hacimlen
     
  5. abdo
    Offline

    abdo Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle yağ yakımı bölgesel gerçekleşmez. Yağ yakınca vücudun her bölgesinden yakılır. Son yıllarda yapılan araştırmalara göre de her hangi bir ağırlık çalışmasının boyu olumsuz etkilediği görülmemiştir. Yani rahatlıkla yapabilirsin o antrenmanı. Çalışmanı kondisyonuna göre kendin belirlemelisin. Antrenman sonunda sağlam yorulman lazım. Beslenme konusunda ise özel diyetler uygulamana gerek yok. Az karbonhidratlı beslenerek ve abur cuburu sıfıra indirerek ilk aşamada seni motive edecek kadar kilo verirsin. Sonrasında zaten diyetin de düzene girer workoutlarında da daha azimli olursun ;).
     

Sayfayı Paylaş