Evde Çalışmak İçin Yeterli mi ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve emrekvkk tarafından 9 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. emrekvkk
    Offline

    emrekvkk Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle herkese Selamlar :)
    Foruma yeni üye oldum ancak yaklaşık 1 yıldır aralıklar takip ediyorum BFTR’yi .Benim sorularım uzun süren araştırmalar sonrası kendime derlediğim antrenman programı programı ile ilgili, bu konuda daha bilgili üyelerin özellikle de hocalarımızın yardımlarını bekliyorum 

    Öncelikle kendimden bahsedeyim yaklaşık 5 yıldır çeşitli sporlar ile Amatör olarak ilgileniyordum ve bu sporların hepsi fiziki güce dayalı sporlar idi.. Gerek yaptığım sporların getirisi olarak gerekte genetik olarak az çok iyi bir fiziğe sahibim bundan 6 ay önce bir spor salonuna kayıt oldum ancak salon da ki hocalardan biri yaş olarak gelişimimi tamamlamadığımı söyledi ve bana hafif bir antrenman yazdı..Bu sporun sabır işi olduğunu biliyorum ancak 3 ay sonunda gördüğüm sonuç doyurucu olmayınca bende ara vermeye karar verdim..Geçenlerde doktora gittim boyumun nasıl olduğunu ortalamanın altında olup olmadığımı öğrenmek için , muaneden sonra doktor boyumun iyi olduğunu ve anne-baba genetik ortalamasının üzerinde olduğumu bu saatten sonra çok büyük bir şey beklememem gerektiğini hatırlattı ardından V.G ye başlama kararı aldım ve bu sefer tam anlamda hazır hissediyorum , azimli ve hacimli bir şekilde ilerlemeyi düşünüyorum :p
    Ha bu arada V.G için gerekli takımları aldım evde çalışmayı düşünüyorum..
    Derlemiş olduğum Program :
    -Bench Press / 4x10
    -Dumbell Fly / 4x10
    -Dumbell ile Sırt / 4x10
    -Arka Kol Dumbell ile / 4x10
    -Arka kol Sehpa ile / 4x10
    -Konsantre Körl / 4x10
    -Ayakta Dambel Körl / 4x10
    -Geniş Tutuş Öne Barfiks / 4xMaksimum Tekrar
    -Crunch / 4x30 // + 50 sağ , 50 sol , 50 alt karın
    Programım bu şekildedir sizce programı yaymalımıyım yoksa 1 antrenman için bu kadarı normal mi ? Sizce eklemem veyahut çıkarmam gereken birşeyler var mı? Adonis kas grubu için hangi hareketleri eklemeliyim ? Hocalarımızın yardımlarını bekliyorum 
    YAŞ: 17
    KİLO: 68
    BOY: 1.70

    NOT1: Daha önce den yaptığım sıkı mekik antrenmanlarından dolayı Six pack var ancak üzerinde az da olsa yağlanma var göbek yok ama bi yağ tabakası var özellikle alt kısımda can simidi dediğimiz bölge ,sizce yağ yakıcı supplement almalımıyım ?
    NOT2:Omuz antrenmanı koymayı düşünmüyorum boy uzamasını kesin olarak etki edebilceğini söylemişti eski antrenman hocam ha bu arada yanlış anlamayın aman aman uzayayım demiyorum ancak uzayacağımız varsada dudurmayalım :lol:bench_O
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    bence barfiksi ilk hareket olarak yap, veya gogusten sonra, Cunku kol calistiktan sonra barfix seni daha cok zorluyacaktir.Performansin dusecektir.
    ayrica en azindan omuz icin lateral raises yapabilirsin, benim sana tavsiyem, bi gun ust vucut bi gun alt vucut olarak ikiye ayir, 2 gun calis bi gun dinlen. Porgram daha kisa daha efektif surer.Lower/upper body split diye aratirsan cikar forumda mutlaka.Gene de seni bilecegin bir sey.
    Programinda israr edersen barfiksi one cekmeni oneririm gene de.

    basarilar.
     
    emrekvkk bunu beğendi.
  3. emrekvkk
    Offline

    emrekvkk Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cevabın için teşekkürler bölmeyi düşünüyordum zaten bu şekilde fazla yorucu oluyor
     

Sayfayı Paylaş