Ev programım nasıl tavsiyeler ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve playmaker10 tarafından 14 Aralık 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. playmaker10
    Offline

    playmaker10 Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Salı
    Omuz
    - Neck dumbell press + latarel + Arnold press + Dumbell lateral raises
    Bacak
    - Squats + Sumo deadlifts + Lunges + Stiff legged deadlifts
    Çarşamba
    Göğüs
    - Dumbell bench press + dumbell flyes + bench press (close) + dumbell pullover
    Ön kol
    - Dumbell curls + hammer curls + dumbell preacher curls
    Arka kol
    - Lying dumbell extensions + dumbell french + dumbell one kickbacks
    Perşembe
    Sırt
    - One arm dumbell rows + two arm dumbell rows
    Ardından aynı programı cuma=salı cmt.=çrş pazar=prş olmak üzere tekrar ediyorum. Pazartesiyi boş geçiyorum. Yorgunluk düzeyine göre 3 veya 4 set, tekrar sayısı da 8-10-12 civarında değişiyor. 17 yaşındayım üniversiteye hazırlandığımdan salona gitme şansım yok. Sizce programım doğru mu, faydalı olur mu, hem bu sporda hem de forumda yeni biri olarak varsa tavsiyelerinizi öğrenmek isterim.
     
  2. kratos1
    Offline

    kratos1 Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    693
    Beğenileri:
    440
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İstanbul
  3. playmaker10
    Offline

    playmaker10 Üye

    Katılım:
    3 Aralık 2012
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkürler. Calf ekleyeceğim. Close bench press için flexor'un programında göğüs yazıyordu, ben de ona göre çalışıyorum. Tricepsi sırt gününe atıyorum dediğiniz gibi. Barfiks çekme imkanım malesef yok evde barfiks barım yok ama almayı düşünüyorum. Başka problem yoksa programa bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum öneriniz var mı
     

Sayfayı Paylaş