ev programı ve gelişim

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve starship tarafından 5 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. starship
    Offline

    starship Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar yaşım 17 1.88 boyunda ve 70 kilodayım. basketbol la uğraşıyorum. bu ayın başından beri evde şınav mekik dips gibi hareketler çalışıyorum yaklaşık 5 gündür yani. spor salonuna yazılmaya vaktim yok malüm üniversiteye hazırlanıyorum. sizlere sorum çok zayıf olduğum için body yapmakla yapmamak arasında kaldım bu hareketleri yaparsam daha fazla zayıflar mıyım ? yoksa bu program bana olumlu mu olur ? body yi bırakıp kilo aldıktan sonra mı bu işe başlamalıyım ? yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
    bu arada programım haftada 2 gün 25x4 şınav 2 gün 33x3 mekik 15x2 dips
     
  2. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    forumda kendi ağırlığınla kuvvet kazan programı var illa aletsiz vücut geliştireceğim diyorsanız eğer
    beslenmenizi düzenleyin forumda nasıl beslenme programı çıkarılır buda mevcut
    sporcu beslenmesi ile birlikte body building sporunu yapın ilk hacim için çalışıcaksınız zaten zamanla kilo alırsın hacimli güçlü bir vücudun olur birde kilo alacağım diye sakın abur cubur ve gereksiz ürünlere başvurmayın iyi sporlar
     
  3. Alpay
    Offline

    Alpay Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    222
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Önce beslenme forumundaki sabit başlıklara göz atsan iyi olur. Kilo alırken önüne geleni yiyerek değil sağlıklı beslenerek kilo al. Kilo alırken antrenmanlarını aksatmamaya özen göster :)
     

Sayfayı Paylaş