Ev için program verebilecek var mı ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve volvol6161 tarafından 3 Haziran 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. volvol6161
    Offline

    volvol6161 Üye

    Katılım:
    29 Nisan 2014
    Mesajlar:
    487
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    ögrenci
    ev için program kullanan var mı
    doğal yapıyorum sporu (sigaram alkolum yok protein tozu falan boş iş adı üstünde toz çamur gibi bir şey abi benim görüşüm boşa polemiğe girme okuyorsan tamam sen kullan ben kullanmıyorum. doğal yollarla alıyorum zaten)
    5-6 gün yaptım daha 1 gün off 1 gün spor şeklınde yapıyorum
    boy 1.80 kg 79
    salona gittim yeni açıldı evin yanında adam 3 ay 200 tl diyor cadde üzeri sanırım pahalı yok dedim kendım alet alır evde devam ederim daha mantıklı
    1 yılda 800 tl yapar versem 800 tl ye ben on numara aletler alırım odama hemde ömürlük yarın evlenince taşırım evime demir ne bozulur ne kokar sonuçta
    dambıl var evde 20 kg ayarlanabılır bi ton kası çalıştırıyorum tek dambılla sandalye vs ayarlayınca hepsi oluyor sporun yeri olmaz sonuçta varsa evde program yapan kullanan paylaşırsa sevinirim yada tecrübelilerden ev için program yazacak bana çok makbule geçer
    vucudum hiç bişe yapmadan da fitti çok şükür yağlı şekerli falan yemediğimden sanırım sporda yapınca bomba gibi olacağımı düşünüyorum :p:D
    sağolun

    not beslenme programı sabahları yulaf lor ve 1-2 kaşık yoğurtu kaşıklıyorum
    öğlen salata tavuk pilav veya bulgur
    1 bardak domates suyu içersem içerim evde rendeleyip
    akşam da aynı şekılde
    gece lor yanına 1 kaşık yoğurt
    ara öğünler tüketmem pek şekerlı gıda almam insülin uçmasın yersem 1-2 avuç beyaz leblebi memleketten fıstık geldi fıstık falan o şekıl
     
  2. torifonta
    Offline

    torifonta Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    689
    Beğenileri:
    310
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Valla internette bir sürü antrenman videosu var hangi bölge için kaç hareket girebilirsin , hangi hareket daha verimli buna kendin karar verebilirsin ama örnek olsun diye bi evde yaptığım omuz antrenmanımı paylaşayım
    Yana açış
    Dumbell shoulder press
    Öne açış
    biraz yana eğilerek Tek el yana açış
    ve öne eğilerek omuz arası boşluk için açış
    Set sayısı ve tekrar sayısı yazmadım çünkü onu antrenmandaki formum belirler genelde 3-4 set olur ama tekrarı tükenene kadar yaparım umarım faydası olmuştur, başarılar.
     
  3. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.311
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz ;
    Forumda, ezbere yani sıfırdan diet listesi istemek doğru olmadığı gibi kurallara da aykırıdır.

    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, makaleleri ve üyelerin beslenme başlıklarını okumanızdır. Besinlerin 100gr içeriklerini inceleyip ne kadar protein-yağ-karbonhidrat-vitamin-mineral-sıvı almanız gerektiğini ilgili başlıklardan öğrenip kendi vücut tipiniz, hedefiniz, yaşam tarzınız ve ekonomik durumunuza uygun beslenme programı çıkarınız.
    Hala tereddütleriniz varsa, forumda kurallara uygun başlık açarak üyelerin yorumlarına başvurabilirsiniz.

    ilginizi çekebilecek başlıklar :
    Beslenme | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
    Beslenme Konusunda Tavsiyeler | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu
    En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları | BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş