Ev İmkanlarıyla Kilo Almak Ve Kas Yapmak

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve GanqStar tarafından 18 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. GanqStar
    Offline

    GanqStar Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba Ben 170cm Boyunda 55 Kiloyum.16 Yaşındayım

    Öncelikle Kilo Alıp Aynı Ölçüde Kas Yapmaya Çalışacağım. Bayram Harçlıklarımla 4kg lık 2 Dambıl Ve Bir Göğüs Yayı Birde (Wollex Elektro Pad) Alarak Evde Çalışmayı Düşünüyorum.

    Bir Program Önerecek Ve Tavsiyede Bulunacak Var Mı? Boyumunda Uzaması İçin Yapabileceğim Şeyler Varsa Yazabilirsiniz :Dbench_O
     
  2. ozan1234
    Offline

    ozan1234 Üye

    Katılım:
    15 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    322
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Minder , serbest stili güreşçi.
    Kardeşim sen öncelikle eşyalarını al ve nasıl bir periyotta gitmek istediğini söle örnek haftada kaç kere body yapabilirsin ama önce bi 5 6 7 civarında kilo almanı tavsiye ederim.Boy için proteinli şeyler yemeni erken 23-24.00 sıraları en fazla olsun ve hareket olarak yukarı zıplama hareketlerini tavsiye ederim
     
  3. gordonfreeman
    Offline

    gordonfreeman Üye

    Katılım:
    30 Mart 2012
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    38
    gogus yayi yerine kapi arasi barfix demiri al
     
  4. Ogden
    Offline

    Ogden Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2012
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    barfix demirini bende öneririm, barfiks mükemmel bir harekettir ve boyunun uzamasınada yardımcı olur ama 4kg'lık dambıl alıcam demişsin :( o hataya bende düştüm, bayağı bi süre vakit kaybettirdi bana, 4 kg'lık dambıl beni hiç zorlamıyordu 100'e kadar dumbell bench press yapabiliyodum anca öyle kaslarımda ağrı oluyodu. şu an 7 kiloya çıktım ve gayet memmunum
     
  5. ErhN61
    Offline

    ErhN61 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2011
    Mesajlar:
    157
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    İstanbul
    Kilo alma konusunda sana diyebileceğim fazla birşey yok zaten sitede birçok konu var. Fakat evde çalışıp kas açısından gelişim sağlamak(birde 4 kilo dambıl ile) gerçekten çok zor..

    Bende zamanında eve dambıl seti,bench barı,göğüs yayı almıştım.Her kiloda ağırlığım mevcuttu. Ayrıca beslenmeme de gerçekten dikkat ediyordum.Karbonhidrat tozu,spor sonrası ton balıkları felan :)

    Benim gözlemlediğim kadarıyla evde bu çalışmam ile, spor salonunda beslenmeme bile dikkat etmeden çalışmam arasında gerçekten çok fark oluyordu. Salon herzaman iyidir..

    Eğer salona gidemiyorum diyorsan da; kesinlikle dambıl seti alman gerek. 4 kilo dambıl ile bu iş kendini yormaktan öteye gitmez..
     
  6. serpico
    Offline

    serpico Üye

    Katılım:
    9 Mart 2012
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Gögüs yayı yerine kapı barfixi al bence çok daha işlevsel olur 4 kg lik dumbell fazla gerekli değil evde bench masası falan yoksa.Ev imkanlarıyla spor yaparken dikkat etmen gereken en önemli şey ölçüyü kaçırmamak ev ortamında spor yapmaya alışınca bazen ölçü şaşıyor günde 10 defa barfix çekmeye falan kalkışabiliyor insan iyi çalış iyi dinlen iyi beslen(Dinlenmeden kastım 72 ila 48 saat arası)
     
  7. ParZ
    Offline

    ParZ Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.308
    Beğenileri:
    873
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yeni başlayanlar bölümüne uğramanı öneririm.
     

Sayfayı Paylaş