Ev çalışmalarım ve beslenme sorunum

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve mustafa lolman tarafından 3 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. mustafa lolman
    Offline

    mustafa lolman Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba arkadaşlar. Ben 1.82 boyunda 69 kilo birisiyim. Kilo almak istiyorum. Hatta bel bölgemde ve göbeğimde yağlanma mevcut bunları bir şekilde eritip 27 cm lik kollarımın ve 96 cm lik omuzumun gelişmesini istiyorum. Çalışmam şu şekilde;
    hafta içi 5 gün çalışıyorum. 2 gün dinleniyorum.
    Antrenmana başlarken ısınma hareketlerimden sonra 10 şınav 30 squat 25 mekik çekiyorum. ve bunları 3 set olarak yapıyorum. ama önce 10 x 3 şınav şeklinde değil de şınav squat ve mekik sıralamasıyla yapıyorum. Ve aralarında dinlenme süresi vermiyorum. Daha sonra http://www.bodyforumtr.com/threads/...erde-yapılabilecek-çalışma-programları.66280/ buradaki hareketleri yapıyorum. üstüne de dumbell ile omuz ve kol çalışıyorum. Evimde yapıyorum bunu 2 adet dumbell ile. şuan 5 kg lık iki dumbellım var ilerledikçe daha ağırlarını almayı düşünüyorum. evde yapmamın sebebi ise maddi durumunun buna elverebilmesi şimdilik.

    Bir de beslenme ile ilgili söyleyeceklerim var. Tavuk yiyemiyorum. Kırmızı et de her gün pahalı kaçıyor. Sadece köfte ve döner yiyebiliyorum. döner de çok yağlı zaten. günlük beslenmem;
    sabah
    yulaf, domates, salatalık, bal, pekmez, peynir, 2 dilim ekmek, 2 yumurta
    öğleye doğru
    bir kase meyve, ceviz, fındık
    öğleyin
    mümkünse et, yoğurt, salata, pilav-makarna-bulgur gibi karbonhidratlar
    öğleden sonra
    2dilim ekmek ile fıstık ezmesi ve lor peyniri
    akşam
    et, yoğurt, karbonhidrat
    yatmadan önce
    süt ve peynir

    Geleyim sorularıma;
    Daha 1 haftam dolduğu için her bölgeyi çalıştırıyordum antrenmanlarda. Bu şekilde antrenmanım 45dk kadar sürüyor.
    1. Gün gün bölmek istesem hangi günler hangi bölgelerimi çalıştırmamı tavsiye edersiniz bu hareketler dahilinde?
    2. Her gün mekik şınav ve squat yapmam doğru mudur? ve bunları yukarıda yazdığım sıra ile yapmam iyi midir ?
    3. Kilo almak istiyorum. bu karbonhidrat ve protein yeterli midir? yağ olarak bir şeyler eklemem gerekir mi ?
    4. Beslenmede tavuğun verdiği proteini vermesi için yoğurt lor peyniri fıstık ezmesi ve yulafı bol bol tüketiyorum. Ayrıyetten her gün köfte tüketmem uygun olur mu ? malum maddi sıkıntılar da var. beslenme programımı nasıl geliştirebilirim?

    Şimdiden çok teşekkürler.
     

Sayfayı Paylaş