Eski sevgiliyle 2 yıl sonra görüşmek

Konusu 'Dertleşme' forumundadır ve BlackMamba24 tarafından 8 Şubat 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. BlackMamba24
    Offline

    BlackMamba24 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    Hayatımda bugüne kadar sevdiğim tek bir kız vardı o da kendisiydi. En uzun süre onla beraber olmuştum 2 yıl veya çok az daha fazlası. Geçen 1 aydır kız aklıma geldi düşünüyordum ne yapıyor vs diye.

    3 gün önce gece yarısı bir mesaj geldi mesajı açtım o atmış numarası değişmiş naber ben xx diyordu. Konuştuk sanki ilk defa tanışan birileri gibi neler yapıyorsun vs diye. Sonra sana şey dicektim ben eski arkadaşlarla buluşcam burdayken sende gelir misin dedi.

    Şimdi pek gitmek istemesem de çocuk gibi trip yapıyor demesinler arkamdan diye gittim. O en son gördüğünde zayıfım bodye yeni başlamıştım 60-65 kg arasıydım net hatırlamıyorum. Şuan 80 kg oldum baya da geliştim. Bu kız erkeklerde kas olmasından hoşlanıyordu.

    Neyse buluşmaya gittim yanında arkadaşları bende tanıyordum hepsini oturuyoruz hepsi birden suskunlaştı bana bakıyorlar ee dedim neden konuşmuyorsunuz. Neyse biraz zaman geçti ben konuştum bunlar dinledi parmağında ki yüzük dikkatimi çekti zamanında ona hediye olarak aldığıma çok benziyordu. Neyse masada 5 kişiyi bu karşısındakiyle konuşurken ben diğerleriyle konuşuyordum şuan ki sevgilisiyle ilgili muhabbet geçiyordu ama hani bana çok belli etmeye çalışma gibi bir durumu yoktu üstü kapalı cümlelerle konuşuyorlardı 1-2 kere adı geçti.

    Ayağa kalktık yürüyoruz ben ceketi çıkardım üstümden yanındaki arkadaşı daha kilo alma bence böyle iyi vs diyordu bende ona işte hedefim var ona ulaşmak istiyorum vs anlatıyorum bunun arkadaşı kolumu tuttu, sonra bu onu gördü geldi yanıma oda başladı kolumu tutmaya falan oooo moo yaptı sonra bıraktı 1-2 dk geçti geldi gene sıktı bende amma elledim ha falan dedi güldü.

    Ben hiç tavrımı değiştirmedim sakin davranıyorum bu çok iyi olmuş vs dedi kardeşi de protein tozu almak istiyormuş ailesi izin vermiyormuş neyse ben bunları bıraktım 1-2 saat sonra mesaj attı kardeşinin protein tozu almak istemesiyle ilgili dedim alabilirsiniz bir zararı olmaz ordan konu açıldı konuştuk biraz, omuzların baya genişlemiş ama iyi olmuş boyuna yakışmış diye mesaj attı sonra masada zaten benle konuşmadın dedi. Dedim ben yeterince konuştum sen dinlememişsindir o zaman dedim sonra 1-2 mesaj daha attık bitti konuşma.

    Yakın kız arkadaşlarıma soruyorum sizce amacı ne seni unutamamış sevgilisi olduğunu sana belli etmek nispet yapmak için çağırmıştır seni diyorlar.
    Bende hiç sanmıyorum ne bileyim insan sevmediği biriyle yüzük takacak sonra gelip bana nispet yapacak işi mi yok yahu ? Sadece arkadaşça görüşmek istemiş olamaz mı diyorum :D Gülüyorlar illa bir şey vardır eski sevgilisiyle niye durduk yere görüşmek istesin diyorlar.

    Kafam bulandı valla :D
     
  2. Rinkushichi
    Offline

    Rinkushichi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    997
    Beğenileri:
    1.148
    Ödül Puanları:
    103
    Sakın anlamaya çalışma bu en önemli kural, anlamaya çalışırsan sigortaların atar ve kendini kaybedersin zaten onların istediği de bu.

    Tecrübelerime dayanarak da sana şunları rahatlıkla söyleyebilirim;

    Eski sevgilin dünya tersine dönse gene seni arkadaş olarak göremez mümkün değil, sevgilisi olduğu halde senle görüşmek istiyorsa seni tamamen kaybetmek istemiyordur, arkadaş olarak devam edip seni yedeklemenin peşindedir çocuktan ayrıldığında yedektekine yani sana koşacak demektir yani konuşmaya ve yakın olmaya devam edersen ya son dakikada oyuna girip golü sen atacaksın ya da hiç oyuncu değişikliği olmayacak kulübede oturduğunla kalacaksın özetle böyle.

    Ayrıca konuyu iyice aydınlatmak için şu film repliği cuk oturur.

    "Kadınlar maymun gibidir bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar." - Mecaz ha yanlış anlaşılmasın :D -
     
    Son düzenleme: 8 Şubat 2013
    Mehmet7, snpdgg, Sentimental ve diğer 6 kişi bunu beğendi.
  3. BlackMamba24
    Offline

    BlackMamba24 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    "Kadınlar maymun gibidir bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar."

    hahah bu çok iyi :D

    Farklı şehirlerde okuyoruz birde aynı şehirde olsak anlarım kafasında salak saçma şeyler kurmuştur diye ama bilmiyorum neyse ben gitmezsem bunlar aralarında şuna bak trip yapıyor vs demesinler diye gittim bundan sonra pek görüşceğimi sanmam
     
  4. HergeleSefa
    Offline

    HergeleSefa Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    41
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    bende 2 yıldır sevgiliydim biriyle işte geri dönmek istedi geçenlerde kabul etmedim git başkasıyla yaşa kurduğumuz hayalleri dedim tavsiye ederim işe yarıyor :D konuya gelince kıza geri dönmek gibi bi hata yapma. forumda bi arkadaş söylemişti "ip kopunca geri bağlanır ama gün gelince elini attığında o düğüm canını yakar."
     
    Fake52 bunu beğendi.
  5. TheKing
    Offline

    TheKing Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    148
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Ankara
    iyi aksamlar . BlackMamba24 konuyla alakasi yok ama anladigim kadariyla kollarin ciddi dikkat cekmis. Kol olculerin nelerdir disardan farkedilme derecesini merak ediyorum da?
     
  6. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    "Eski sevgiliyle 2 yıl sonra görüşmek"

    konu çok basit bu tip durumlarla günlük hayatta birçok gencimiz karşılaşıyor ve birden gerçekleri göremez hale geliyorlar gözlerine o renkli perde iniyor ve gerçekleri göremiyorlar.


    onla sadece eğlenmene bak sevgilisi var madem yüz verme kesinlikli eskisi gibi olmasını bekleme çünkü olmayacak akşam çıkardığın çorabı 2-3 gün sonra tekrar giymek gibi gerçekten sevseydiniz zaten hiç ayrılmazdınız.


    kafana başka düşünceler sokma basit yaşa istediğini elde et ona karşı tavrını koru sen benden daha iyi bilmelisin bunları :)

    aşkı maşkı geçeceksin.
     
  7. BlackMamba24
    Offline

    BlackMamba24 Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    181
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    28
    O en son gördüğünde 33 cm di şuan 40 cm civarı o yüzden fazla dikkat çekmiştir birde zayıftım malum :D
     
  8. Demirgan
    Offline

    Demirgan Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    218
    Beğenileri:
    244
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ögrenci
    Yer:
    İstanbul
    Nispet değil, özlem. Onunla yaşadıgın şeyleri su anki sevgilisi ona yaşatamıyorsa kadınlar ilk önce şu andaki sevgilisini eski sevgilisine dönüştürmeye çabalar, eğer başaramazlarsa eski sevgilisine dönerler. Sakın aldanma, unutma ki meleklerin sesi sandığın, cehennemin dibindekilerin türküsüdür bu hayatta.
     
    Sentimental bunu beğendi.
  9. ayberk123
    Offline

    ayberk123 Üye

    Katılım:
    22 Haziran 2011
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    88
    Ödül Puanları:
    0
    hep soyle bı kanı var eskı sevgılıden arkadas olmaz dost olmaz katılıyorum ama daha farklı bakıyorum . Eski sevgili , eski sevgılıdır dost veya arkadas degıldır .

    Niye bişi oldugunu dusundun ki yanı olabılır de olmayadabilir . Birlikte cok sey paylastıgınız için kız senı gormeyı ozlemıs fılan olabılır. Bu gayet normal bı durum aynı zamanda bu kızın acık fıkırlı bırı oldgunu gosterır kı bu gayet normal aslında .

    Ayrıca tabı bu benım gorusum kesınlıkle eskı sevgılıyle bırdaha ılıskıye baslanmamalı cunku onunla gecırdıgın guzel gunlerın devam etcegını sanıyosun ama oyle olmuyor sonra bı hayal kırıklıgı ve yenıden ayrıldgında suan degerıde gozunde azalmıs oluyor...
     
  10. mrlaz
    Offline

    mrlaz Üye

    Katılım:
    3 Mart 2009
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    O değil de bende elleyebilir miyim? a32 Abi resmen tacize uğramışsın hala ne demek istedi ne demek istedi ,kızlar bazen böyle dengesizleşiyorlar ,kendin diyorsun 2 yıl diye ,yıllar gecse evlense dahi hatırlıcak seni ,hele de o günden sonra... Duracak duracak ve şunu diyecek "Acaba kolları kaç cm?"hyper_
     
    Rinkushichi bunu beğendi.
  11. SNIPES44
    Offline

    SNIPES44 Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2012
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Bence seni unutmamış ya da unutamamış..
     
  12. dishiwelet
    Offline

    dishiwelet Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    887
    Beğenileri:
    515
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    fitness antrenörü
    Yer:
    antalya
    bir bayan olarak yorum yapmak istiyorum kesinlikle eger cabası dönüs ise kabul etme zaten seni seviyor olsaydı bırak yüzük takmayı birini bile sokmazdı ne olursa olsun sevgi o kadar basit degil emek ister fedakarlık ister bircok sey ister arkadas olarak görüsmek kafanı kurcalamicaksa seni rahatsız etmeyecekse görüs ama fazlasına asla izin verme
     
    themertyildiz bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş