erken yaşta vg ye başlamanın zararları

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve XWarth tarafından 2 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. XWarth
    Offline

    XWarth Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    var mıdır? bikaç aydır internette araştırıyorum ama kaynakça gösterilerek verilmiş bir yorum yok. herkez kendi kafasına göre bişey diyo. yani asıl sorum şu aslında: ben şuan 18 yaşındayım. yaklaşık olarak 10 yaşımdan beri evde şınav-mekik-barfiks-dumbell ( 3 kg ) çalışıyorum. karın kaslarım oldukça gelişti. vg ' nin kemik yapısının gelişmesini engellediğini duydum ve hemen bıraktım 5-6 ay önce. neden diye sorarsanız bileklerim çok ince mesela. boyum 1.75 var ama yanıma 1.78 lik bile bi arkadaş gelince onun yanında çok küçük kalıyorum nedense. ben de kemik yapımda bi sorun olduğundan şüphelenmeye başladım. boyum kısa değil ama arkadaşlarımın yanında çok küçük gözüküyorum(kısa değil küçük) daha sonra geçen haftalarda hastanede staj yapan bi arkadaşımla muhabbet ederken konu açıldı. dedim böyle böyle sorun ne sence falan. bileklerinin ordaki kasları yakmış olabilirsin eğer ağır çalıştıysan, yani vücudunu çok zorladıysan, set halinde değil de direk şınav-mekik vs. çekerek dedi. ve özellikle de küçük yaşta karın kası yapanların boyu kısa kalıyomuş sanırım onu da ekledi. sizce bileklerimin ince olması ve küçük gözükmem genetik midir yoksa vg ' nin de etkisi varmıdır? siz daha iyi bilirsiniz diye düşündüm şimdiden teşekkür ederim

    [​IMG]

    resim çekineli henüz 2 hafta oldu bu arada. 6 aydır çalışmayınca karındakiler biraz küçülmüş çaktırmayın artık :lol:
     
    Son düzenleme: 2 Ağustos 2011
  2. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bunu 18 yaşında değil daha erken 10-12li yaşlarda bırakmalıydın o zaman :) fotoğrafını koyabilirdin.belki yanında durduğun arkadaşın yapılı? belkide senin vücut yapın zayıf.kastan yoksunda olabilir.zaten 18'ine gelmişsin olanda olmuştur :)D) salona başlayıp genişlemeye bak derim ben.
    ps: bodye başlamanın en uygun yaşının 16-17 olduğunu düşünüyorum.
     
  3. XWarth
    Offline

    XWarth Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    işte haberim olsa erkenden bırakırdım ama malesef daha yenilerde öğrendim :) sanırım benüm vücut yapım zayıf senin de dediğin gibi. ama mesela tek başıma durduğumda o kadar küçük gözükmüyorum ama yanıma yaşıtlarımdan biri gelince biraz daha küçük gösteriyorum. bilseydim o kadar erken başlamazdım vg ' ye kafa_
     
  4. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    1 dk. fotoğrafı sonradan yüklemişsin şimdi gördüm ancak,bende kafamda ince kemikli çok zayıf insanlar olur ya öyle bir tip canlandırmıştım.fakat öyle değilsin durumun bence iyi,salona başla ve sıkı idmanını yap.hacimlendin mi çok şey değişir sende azim azim azim :) başarılar..
     
  5. XWarth
    Offline

    XWarth Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    evet ya sen yazdıktan sonra fotoğrafı eklemeyi unuttuğum aklıma geldi hemen ekledim. yok ya o kadar da incecik tüy gibi değilim :) o zaman önümüzdeki yaz üniversiteye gitmeden önce biraz salonda çalışmam gerek .. peki bileklerimin ince olması hakkında bi fikrin var mı?
     
  6. StaticX
    Offline

    StaticX Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    64
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Bileklerinide çalıştır.benim bileklerim çok inceydi başladığımda bende zayıf tipliydim 58 kg. falandım.şimdi bileklerim eskiye kıyasla çok genişledim ve kiloda aldım 70 kgyim.kısacası kardeşim başla salona,bilekle çalış çok sıkı idman yap ve değişimi izle :)
     
  7. XWarth
    Offline

    XWarth Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    yorumların için çok teşekkür ederim :) bu arada kaç aydır salona gidiyosun?
     
  8. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    Genetiktir. Yani fotoğraftan kilonda az görünüyor gerçi vücut geliştirmeye başlayıp belli bi süre geçtiği zaman durum ortaya çıkar. Ama dediğim gibi sen çok fazla bi incelik var diyorsan bu genetiktir pek çözüm yok:)
     
  9. XWarth
    Offline

    XWarth Üye

    Katılım:
    7 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    peki salona başlasam gözle görlülür bi ilerleme olur mu? yani illa hemencecik olsun istemiyorum, mesela 6 aylık bi süre zarfından sonra?
     
  10. dragox
    Offline

    dragox Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    506
    Beğenileri:
    925
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci- Besyo
    Yer:
    İstanbul
    6 ay kısa bi süre ama iyi beslenirsen iyi idman yaparsan olur tabi. Zaten en çok değişim ilk zamanlarında olur, sonra yavaşlar, sonra kaplumbağa gibidir:D Yani 6 ayın hakkını verirsen ilk zamanına göre gözle görülür değişiklik görürsün bana göre.
     

Sayfayı Paylaş