ereksiyon sorunum ne ile alakalı olabilir???

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve batu_han tarafından 26 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bilgili kişilerden yardım istiyorum protein tozu ve amino kullanıyorum bittiği için 1 haftadır kullanamıyorum ama bi 10 gündür ereksiyon sorunu cinsel isteksizlik vs şeyler hissediyorum öncesinde böyle bi durum söz konusu bile değildi kullandgm takviyelerle alakalı olablirmi yda yediğim bişyle bilgisi olanlar aydınlatırsa sevinirim yoksa doktora gidicem :))))
     
  2. yiğitcanharmancı
    Offline

    yiğitcanharmancı Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    0
    Uyarılma halinde ereksiyon yoksa doktora gitmelisiniz.

    Uyarılma: cinsel organa dokunma, bir bayanın size şehvetle dokunması, sizin bir bayana dokunmanız, bir bayanı şehvetle izlemek... En şiddetli uyarı cinsel organa dokunulması ve öpüşmektir. Bunlarla da olmuyorsa doktora başvurun.
    Karşı cinse karşı isteğin azalması testesterona ve etraftaki bayanların çekiciliğine bağlı:)
     
  3. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    hahaha çok sağol aydınlatıcı bi açıklama olmuş ama ben kendimden eminim bu kullandıgım ürünlerle bi alakası olup olmadıgı beni kuşkulandırıyor bide kafama takıyorum dahada sıkıntı yaşatmya başladı yani :)
     
  4. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    şeker kulanıyormusun? yeteri kadar karbonhidrat alıyormusun? streslimisin? kaç gün dinleniyorsun? bu soruları cevaplarsan belkide sorunu bulabilisin
     
  5. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    şeker kullanımını baya düşürdüm spordan çıktıktan snra nerdeyse sdce 1 kutu meywe suyu içiyorum diyeblirim karbonhdrt tan yana bi sıkıntım yok dinlenmedede bi problem yok kendmi genelde iyi hissediyorum ancak strese gelirsek son zamanlarda bitirme teziyle çok uğraştım okulu kafama çok taktım belki stressden olablir bu durum beni endişelendirmeye başladı :)
     
  6. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    vala bunun ürolojik veya piskojik nedenleri olabilir yaşını bilmiyorum ama tahminim büyük oranda piskolojiktir.birde kim nederse desin bu kulandığımız sulardan içtiğimiz kolalara uzun ömürlü yiyeceklerden ceptelefonlarına kadar herşeyin etkisinin olabileceğini düşünüyorum. bana kalırsa sen cesaret edip yazabilmişsin senin gibi sorun yaşayan birsürü kişi olduğuna eminim. öncelikle stres ereksyon bozukluğun en büyük sebeplerinden. hele birde ereksyon olmadıkça dahada kafana takrsan iyice işin içinden çıkılmaz.biraz bence dinlen sporu nezmandır yapıyorsun bilmiyorum ama eğer fazla dinlenme süresi brakmadıysan 1 hafta felan kendini toplamak için süre ver ereksyon durumnuda dinlenmiş vücut ile tekrar kontrol et ve kim nederse desin vucudu çok şekersiz brakmakta iyi değil en azından sabah kalktığında ve antreman sonrları kulan derim. yulaf stresle mücadelyede birebirdir kulanıyormusun bilmiyorum ama bolbol yulaf yemeni tavsiye ederim
     
    batu_han bunu beğendi.
  7. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    söylemeyi unuttum her sabah tam tahıllı corn flakes artı üstüne bal geçiyorum bol miktarda sabah ları şeker ihtiyacımı böyle karşılıyorum spora 5 aydır gidiyorum yaş 22 boy 1.84 kilo 88 :) biraz kafamı dinlemem lazm heralde bide başarısız oldummu iyice delireblirim kendimi hazır hissettmm lazm :)
     
  8. SEZER YZL
    Offline

    SEZER YZL Yeni Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    885
    Beğenileri:
    479
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    istanbul
    kullandıgın urunlerle alakalı degıl emın olabılırsın

    bun sebeblerı ıse baslıca
    *testesteron eksıklıgı
    *agır antrenman
    *eksık beslenme
    ***yada arkadasın dedıgı gıbı etrafında cekıcı kadın olmayısı

    bence ılk ıs bır urolaga basvur ne olur ne olmaz
     
  9. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    sana katılmıyorum, o zaman askerde kimsenin ereksiyon olmaması gerekir. gay değillerse tabi
     
  10. SEZER YZL
    Offline

    SEZER YZL Yeni Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2008
    Mesajlar:
    885
    Beğenileri:
    479
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    istanbul
    askerlıkle nasıl baglantı kurdun anlamadım

    eger cekıcı kadın yoksa lafım ıcınse sadece bır espırıydı cıddıye almaya gerek yok dıkkat ettıysen basına dıgerlerın farklı olaark 3 yıldız koydum
     
  11. letsev
    Offline

    letsev Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.559
    Beğenileri:
    1.076
    Ödül Puanları:
    123
    :D hımm afedersin o zaman anlamamışım espiri olduğunu
     
    SEZER YZL bunu beğendi.
  12. Gray Wolf
    Offline

    Gray Wolf Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    266
    Ödül Puanları:
    0
    Eğer önceden geçirmiş olunan bir sağlık problemi yoksa erksiyon sorunu birçok kişide psikolojiktir. Beslenme bozukluğu çok uç noktalarda olmadığı sürece eser miktarda etkisi vardır. sana tavsiyem Çok kafana takmıyacaksın ve zamana bırakacaksın.. Bir iki haftaya düzelecektir eğer düzelmezse bir ürologa yada dahiliye uzmanına görünmeni tavsiye ederim.

    geçmiş olsun...
     
  13. yiğitcanharmancı
    Offline

    yiğitcanharmancı Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ocak 2009
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    234
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten asker yemeklerine şap konuyor. Bu, askerlerin hiçbir şekilde tahrik olmaması için... Askerlerin %80i ereksiyon olamıyor. Şap bırakıldıktan sonra etkisi geçiyor tabi.
     
  14. Whiteside Impreza
    Offline

    Whiteside Impreza Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2008
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Antalya
    Kullandığın ürünlerden olamaz.Bence psikolojik olabilir..Bunu yanı sıra,testesteron eksikliği,kollestrol olabilir..
     
  15. MeTaLLiCaT
    Offline

    MeTaLLiCaT Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2005
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    289
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Bilgisayar Müh.
    Yer:
    İzmir
    O askerdeki şap olayı artık geçerli değil arkadaşlar.Ordaki ereksiyon sorunu burdaki arkadaşımızda olduğu gibi tamamen psikolojik çoğunlukla sebepte strestir.Bende askerde ilk iki hafta tık yoktu ama bunu zaten 10 gün sonra anca farkettim çünkü insanın eğitimden koşturmaktan aklına bile gelmiyo böyle bişi.Sürekli stresli bir ortamda ama iki hafta sonra düzeldi.Stres unsuru neyse bu sona erip herşey tekrar normale döndüğünde kumsala çadırı tekrar dikebilirsin ;)
     
    m.o.k bunu beğendi.
  16. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 15 gün öncesine kadar harika bir cinsel hayatım vardı kendime çok güveniyordum ama son zamanlarda bir problem oldugunu gerçekten hissediyorum.. inş dediğiniz gibi psikolojk bir nedendir we kısa zamanda geçer ki geçecgne inanmak istiyorum :) testestron eksklğinden bahsetmişiniz bu nasıl eksileblir çünkü eskiden bi problem yaşamıyordum.beslenme olarak çok iyi besleniyorum fakat son zamanlarda stress ve yorgunluk yaşıyorum hatta bitürlü dinlenemedim son 15 gündür gece hayatı bile war bu süreç içerisinde 1 hafta kendimi dinlemek istiyorum .
     
  17. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    yaşınız?
    kilonuz?
    ne zamandır bu sporu yapıyorsunuz?
    son zamanlarda kulandığınız ilaçların adı?
    günlük sıvı alımız?
    günlük tuvalet ihtiyacınız? sık sık gidermisiniz.?
    aldığınız rafine şeker? miktarı
     
  18. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yaşım 22
    kilom 86 ya yakın
    5 aydır spor yapıyorum
    optimum protein tozu ve amino bide ara sıra antibiyotik boğazlarım fln şişerse
    2 litre en az
    son zamanlarda çok sık tuwaletim gelıo asırı diyebliriz :)
    sabah bal spordan snra meywe suyu nescafe içerken ws htrladgm kadarıyla
    smdi bna yardımcı olmanı beklıyorum :)
     
  19. atakan_irresistable
    Offline

    atakan_irresistable Üye

    Katılım:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.202
    Beğenileri:
    702
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    istanbul
    pekala 2 litre suyu beyin ozmoreseptörlerin istediği için mi yani kısaca suyu senmi içiyorsun vucudunmu istiyor.
     
  20. batu_han
    Offline

    batu_han Üye

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    sabahları zorla içiyorum dier içişlerimde ise susadgm için bunla alakası nedir??
     

Sayfayı Paylaş