En iyi yağ yakıcı hangisi ve bana bir program çıkartabilecek olan var mı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve utkutku1 tarafından 10 Ekim 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. utkutku1
    Offline

    utkutku1 Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar
    Kilolarımı şu sıralar çok kafama takıyorum. 16 yaşındayım 178 boyum ve 79 kilom var bi 10 kilo versem çok iyi olucak diye düşünüyorum. 2.5 haftadır kendi çapımda diet yapıyorum. Günde yediğim ekmek sayısı o da kepekli 4 ü geçmiyordur tatlıyı tamamen kestim günlük şeker ihtiyacımı bal tahin pekmez gibi şeylerden çıkartıyorum.
    canım çok çok çok tatlı isterse 1 kase sütlü tatlı yiyorum.
    Sabahları kalkar kalkmaz 2 bardak su içiyorum ama günde 5-6 bardaktan fazla içmiyorumdur
    Şimdi sizlerden isteğim şu. Aramızda çok tecrübeli arkadaşlar vardır eminim.
    Sporu evde yapmayı düşünüyorum. Evimde olan aletler:
    Yürüyüş Bandı
    Bisiklet
    Twist Shaper
    Abrocket
    Plates topu (ne kadar faydalı olur bilmiyorum ama yazdım işte :) )
    2 adet 3 kiloluk dambl
    Günlük diet programımıda belirlerseniz sevinirim.
    Biraz kas yapmakta istiyorum ona göre yapacağım şınav ve mekik vs.vs. sayısını belirlerseniz sevinirim
    Bunların yanında yan etkisi olmayan yağ yakıcı ürün kullanmak istiyorum.
    Kısacası isteklerim çok vakit ayırıp okudğunuz için şimdiden teşekkürler
    Saygılarımla
     
  2. vanesy
    Offline

    vanesy Üye

    Katılım:
    21 Ocak 2009
    Mesajlar:
    360
    Beğenileri:
    176
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    mimar
    tahin pekmezle diyet olmaz. belki bir kaşık bal. günlük şeker ihtiyacını meyvelerden karşılamalısın. 5-6 bardak su iyi ama daha aşağı düşmesin.

    yaşın genç tatlıyı ve beyaz ekmeği kesip bol su içmek sana yeter. ama daha öneri istersen porsiyonlarını da alışık olduğundan biraz daha ufalt (çok değil 3/4 yesen yeter). kızartma yok, tatlı yok, fastfood yok, aburcubur, gofret, şeker, çikolata, kola, gazoz, şekerli içecekler yok. su, süt, %100 sebze ya da meyve suyu (mümkünse ev yapımı), ayran, soda içebilirsin. bol sebze meyve...

    bir de koşu bandına binip koşacaksın.

    bunlar hep forumda olan şeyler ama gençleri kıramıyorum işte...
     

Sayfayı Paylaş