Emeklerim boşa gidiyor, salon hocamın verdiği programı sizce doğrumu ? Yoksa boşuna zaman kaybımı ?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Razermamba tarafından 5 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar beslenmem iyi, belki de çok iyi, günde 1 kg veya 500 gr kırmızı veya beyaz et tüketiyorum sabah yumurta antremandan sonra proteın bcaa glutamın kullanıyorum, öncesınde creatın alıyorum. Gece uyumadan önce casein kullanıyorum.

    Kıştan bu yana pek bir gelişme kaydedemiyorum acaba sorun salon hocasının verdiği program mı ? Nisan ayı için yazdığı program bu hacime yönelik olduğunu söyledi, bana hareket sayısı az geldi. Sizlerin görüşüne ihtiyacım var.

    pazartesi ( gogus ve ön kol )

    ınclıne barbell press 4x8
    bench press 4x8
    pectorel mach. 4x8

    standıng dumbell curls 5x8
    curl machıne 5x8

    çarşamba ( sırt ve arka kol )

    lat mach 5x8
    low row 5x8
    dumbell shrung 5x8

    pushdowns 5x8
    lying triceps extention 5x8

    cuma ( omuz ve bacak )

    dumbell press 4x8
    side lateral raise 4x8
    standing barbell front raises 4x8

    leg press 3x10
    leg extension 3x10
    leg curl 3x10
     
  2. Volkan26
    Offline

    Volkan26 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    162
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    28
    Hocam bence bu programda hatalar var gerçekten ama forumdan diğer arkadaşlar ne derler bilemem yorumlara göre seni yönlendirebiliriz
     
    Razermamba bunu beğendi.
  3. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Hocam bencede hatalar var, nasıl desem hareket sayısı bana az gibi geldi, ama bende çok anlamıyorum hangi hareket nasıl konmalı programa ondan sizlerden yardım bekliyorum sizlerin önerisiyle pazartesi salonda hocaya söyleyeceğim değişiklik isteyeceğim yada kendım sessizce yaparım.

    Birde eskı salonumda hocam benı soyundurup mezureyle ölçerdi her ay, öyle program yapardı, İş'ten dolayı başka salona yazıldım tabii burası daha lüks daha fazla alet var ölçümü makineyle yapıyorlar ben bundan tatmin olmuyorum hocayada beni soyundur mezureyle ölç demeye utanıyorum.
     
  4. panzer1699
    Offline

    panzer1699 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    18
    Evet hareket sayıları az.Her bölgeye en az 1 hareket daha eklenmeli.Bu şekilde istediğin verimi alamayabilirsin.
     
    Razermamba bunu beğendi.
  5. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Bende böyle düşünüyorum gerçekten, peki onun dışında bu hareketler ıyımı neler eklenebılır her bölge ıcın 1 er hareket olarak. Hocaya söyleyecegım cekınıyorum sonra çok bilmiş filan demesinden çekınıyorum
     
  6. panzer1699
    Offline

    panzer1699 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    18
    Program söyleyebilecek kadar tecrübeli biri değilim ama hareket sayısının az olduğundan eminim.Benim programımda ;
    göğüs 5
    sırt:5
    triceps :3
    biceps:3
    omuız:5
    bacak:4 hareket var.Genelde çoğu programdaki hareket sayısı da bu kadardır zaten.Hocanın bilmesi lazım bunları.
     
    Razermamba bunu beğendi.
  7. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen kardeşim, bende kaç aydır bekliyorum hoca belkı artırır ama nafıle hep az verıyor ben pazartesı hocaya söylesem bana terslenmesinden korkuyorum işini öğretmek gıbı olucagından korkuyorum ama böylede içim rahat degıl kı cok az hareket var yeterince çalışmıyor gıbı.
     
    panzer1699 bunu beğendi.
  8. panzer1699
    Offline

    panzer1699 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    18
    Ayrıca dumbell shrug hareketinin sırtda ne işi var demeden edemiyicem.Trapezleri çalıştıran bir hareket o.Anlam veremedim şahsen.Kaç aydır bekliyorum demenden çok yeni olmadığını anlıyorum.Biraz daha iyi bir program yazabilir hocan.Hareketler az geliyor yeterince hissedemiyorum diyerekten bir konuşabilirsin hocayla.
     
    Razermamba bunu beğendi.
  9. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynen o hareketi omuz gününe almak gerek, sırt kanat ahreketı cok az 2 hareket olurmu ya valla çıldırıcam strese gırdım aklıma geldikçe sinirden terliyorum, bacak hareketleride beni tatmin etmıyor. Ben squat deathlıft tarzı hareketler ıstıyorum zamanında bu hareketlerı yapmıştım cok etkılı olmuştu ama bu salonda yapamadık yazmadı, en ıyısı sızın dedıgınız gıbı konuyu açıp hocaya söylemek umarım ters ters bakıp ters bırsey söylemez ben 2 seneden fazladır body yapıyorum vücudum cok ıyı olmasada az çok ne nasıldır anlıyorum.
     
  10. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    antrenmanda ziyade beslenmende eksikler olabilir. 1 kg et fazla. Kilo basina 1-1.5 gram protein yeterli. Protein yaninda kompleks kabolar yönel
     
    Razermamba bunu beğendi.
  11. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    karbonhidrat alıyorum hocam, mesala etin yanında bulgur pilav lapası gibi, proteın alımım fazla degıl bence cunku 90 kg yım fakat sısman gözükmüyorum yapılı gözüküyorum, göbek yok fakat kılo vermem gerek duzenlı 30 dk cardıo yapıyorum antremandan sonra artık şekerı ıyıce azalttım yazlada bırlıkte kılo verıcem ınş
     
  12. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Spor geçmişin nedir ?
    --- Mesaj birleştirildi, 5 Nisan 2014 ---
    Hocan değişk bir program hazırlamış anlaşilan 2 ihtimal var ya kafadan sallamiş cahil bişy bildigi yok yada usta birşey gibi valla ilk kez gördüm böyle bi program :D
    Toplamda set sayilari bölgeler için iyi ama hareket sayisi az . Hocana güveniyosan devam et derim
     
    Razermamba bunu beğendi.
  13. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    3 senedır yapıyorum ama yazları bırakıyorum sonbahar kışın başlıyorum, yazın 3 4 ay yurt dışına cıktıgım ıcın bırakıyorum, hocam programı bılgısayardan çıkarıyor bır suru hazır program var, kendısımı yapmış yoksa bır yerdenmı kopyalamış bılmıyorum ama hocaya guvenmıyorum kıştan bu yana pek bır gelısme olmadı nereye gıdıyor bu yaptığım spor anlayamadım :(:D
     
  14. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  15. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Açıkçası nasıl yazacağımı bılmıyorum, nasıl desem hareketlerı bılıyorum fakat hangı hareket hangısınden sonra gelmeli hangı hareketler yazılmalı vs. bunları bılmıyorum. Nasıl bılebılırım pekı bunları ?
     
  16. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
  17. Razermamba
    Offline

    Razermamba Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Amacım hacim, cunku duzgun kas kütlem yok, bu programa her bölge ıcın 1 er hareket eklemek ıstıyorum fakat hangı hareketlerı eklemem gerek karar veremiyorum, salon hocama söylesem tersler dıye cekınıyorum gercı tersleyecegını sanmam sonuçta işi o ama işte ınsanlar bellı olmuıyor.
     
  18. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara

Sayfayı Paylaş