elma sirkesi-yeşil çay ?

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve AkrepHan tarafından 20 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar sorum açık yağ yakımı için elma sirkesi mi yeşil çay mı ?
    ikisi birdense nasıl almalıyım ?
    sabahları yeşil çay öğlen elma sirkeis akşam yeşil çay mı
    sabaları elma sirkesi akşamları yeşil çay mı ?
    yağ yakmak için en doğru kullanım şekli nedir ?


    bide nescafe üçü bir arada çok şeker içeriyor fakat seviyorum arada içiyorum saat kaçta içmeliyim nasıl içmeliyim? kafein açısındanda iyi olacağı kanaatindeyim ama şekeri :S üçü bir arada kullanırsma çok kötü olur mu yoksa aşırı bi zararı olmaz mı

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:13 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 17:28 ----------

    afedersiniz konu yeri yanlış olmuş yağ yakım gnülğüne açmışım yetkililer taşıyabilirse sevinirim
     
    Son düzenleme: 20 Nisan 2012
  2. Requem
    Offline

    Requem Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    64
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeşim öncelikle Şuanki kilo hareket durumun vs hiç birşey bilmiyoruz
    Yeşilcay - Metobilizma hızlandırır - Toksin atma görevınde yardımcı olur
    Elma sirkesi (tam bılmıyorum ne işe yarıyor) ama Zayıflatığı hakknda söylentiler duymuştum.
    Nescafe 3-1 aradaya gelince Oğlenleri içmenı öneririm Günde 1 defa Öğlen yemeğinde Hafif k.hidratın yanında olabilir Şekeri fazla olması onemli değil illa içmek istiyor isen Öbür yediklerine dikkat ediceksın fazla oranı olanları kıscaksın bıraz :) Ama yınede içeceksin :D
     
    AkrepHan bunu beğendi.
  3. TürkYurdu
    Offline

    TürkYurdu Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    0
    Halis elma sirkesi bulabiliyorsan, öyle marketlerde satılanlardan değil yani, sabahları aç karnına yarım çay bardağının üstüne su ekleyip içmen faydal olabilirı.
    Aynı şekilde yeşil çay tüketmen de yağ yakımı konusunda sana yardımcı olacaktır.
    Ama bunlar işin %10'unu bile teşkil etmez.
    Her şey beslenmede bitiyor.
    Şu 3'ü bir arada gibi sentetik nescafelerin sana hiçbir faydası olmaz.
    İçerisinde şeker olduğunu bile bile zararı olur mu diye sorman ironik.
    Kahve içmeyi seviyorsan ya filtre kahve ya da türk kahvesi tüket.
    Vücudunuda nasıl bir dinçlik verdiğini ve doygunluk hissi yarattığını gözlemleyeceksin.
    En azından sade nescafe tüket derim.
    Onun haricinde de her şeydediğim gibi beslenmeden geçiyor.
    Yeşil çaymış elma sirkesiymiş bunlar biraz da faso fiso.
    İnsanımız çok seviyor yattığı yerden yağ yaktıran şeyleri. ;)
    Sen bunlara pek takılma; güzel beslen ve sıkı çalış derim. :)
    Saygılarımla.
     
    AkrepHan bunu beğendi.
  4. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    0
    yorumlarınız için sağolun :) açıkçası çarşambaya kadar yatıcam ondan sonra başlıyorum beslenme programımı düzene sokmaya o zaman kadar diyete girmiyecem pizza hazır nugget felan tüketicem çünkü bunları diyetten sonra bi daha yeme imkanım yok 1 2 ay boyunca :D bunları ekstra olarak kullanıcam kardiyo idman ve diyetin yanında %10 da olsa hız kazandırsın yeter tüm çevrem göbeğin gittiğini söylüyor dün eczanede tartıldım 69.1 kilo çıktım 71 den düştüm ama ben 67 küsür zannediyordum ya 3 günde kilo aldım yada tartı bozuktu kilo aldıysam bile yağ aldığımı pek zannetmiyorum vücuttan antremanda giden su yu almıoşımdır diye düşünyüroum
     
  5. Powertattoo
    Offline

    Powertattoo Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    42
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Body Art
    Yer:
    Ayvalık
    2 si 1 arada iç kardeşim beslenmene dikkat etmeden koca karı ilaçları bile yaramaz yağ yakımına :D
     
    AkrepHan bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş