eliniz kaç cm ?

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve prayer tarafından 10 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. prayer
    Offline

    prayer Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    evet arkadaşlar bi süredir bileklerimin ince olduğunu düşünmekteydim forumda da bununla alakalı birçok konuya rastladım. Bileklerimi ölçtüğümde aslında ince olmadıklarını farkettim ama sanki ellerim büyük olduğu için bileklerimi gölgeliyordu gibi geldi bana o yüzden sizin ölçülerinizi de merak ettim. Ölçülerin yanında bu konu hakkındaki görüşlerinizi de yazarsanız sevinirim....:)

    yaş:16
    boy:180 (yalancı 180 lerden değil tamı tamına 180 cm :) )
    bilek:18 cm
    el: 21 cm

    not : el ölçümünün herkes tarafından kabul görmüş bi şekli varmı bilmiyorum ben bilekteki 2. boğumdan ( dirseğe uzak olan ) ortaparmağıma kadar ölçtüm

    :D
     
  2. doqukaaN
    Offline

    doqukaaN Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Istanbul
    Aga el ölçüsü die bişi yok geç bunları :D

    edit : üyelere kullanıcı adları dışında hitap yasaktır! Boş mesaj Atmayınız!
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Ağustos 2010
  3. prayer
    Offline

    prayer Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
  4. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Enteresan. El ölçüsünü napacaksın anlamadım
     
  5. doqukaaN
    Offline

    doqukaaN Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2010
    Mesajlar:
    379
    Beğenileri:
    98
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Istanbul
    Ooo dayımız da foruma gelmiş :)
    O kadar önemli deildir el ölçüsü, daha çok kol omuz ölçülerni artırmayı düşünüyoruz, kimse elimi 30 cm yapmak için çalışıorum demez ve bu hiç bi yerde işe yaramaz :)
     
  6. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    El ölçüsü artar mı ki :D Artsa Osmanlı tokatı için iyi işe yarar :evil: :p
     
  7. body-ci
    Offline

    body-ci Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    255
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    forumda görmeye alışkın olduğumuz gereksiz konulardan biri...el ölçüsü nedir yani...el büyüklüğü veya küçüklüğü neyi ifade ediyor...saçma...
     
  8. prayer
    Offline

    prayer Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    sadece elim büyük mü değil mi diye merak ettim ortada enterasan bi durum yok bence :) bilek ölçüsü de artmaz (belki bi kaç mm) ama onunla alakalı başlıklarda var bileğiniz kaç cm diye, sadece merak... :)zaten başlık üstüme kaldı...:D
     
  9. pashacan
    Offline

    pashacan Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    361
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    istanbul - bakırköy
    insanlar nelere takıyor kafayı bence yoğun sıcaklar
     
  10. prayer
    Offline

    prayer Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    sıcakların da etkisi vardır tabi ama şunu söyliym bi kaç yıl önce lisanslı olarak hentbol oynadım orda el büyüklüğüne çok önem verilirdi ordan kalan bi alışkanlık olsa gerek zaten konu çöplüğe döndü modlar konuyu silerse sevinirim...:D
     
  11. 'Tuna
    Offline

    'Tuna Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    61
    Yanlış anladın pashacan' ı :lol:
     
  12. prayer
    Offline

    prayer Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    99
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    merak etme çok iyi anladım...:) ne yani ben de karşılık verseydimde mevzu büyüsemiydi...:) ??
     
  13. pashacan
    Offline

    pashacan Üye

    Katılım:
    13 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    516
    Beğenileri:
    361
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    istanbul - bakırköy
    dostum
    yazdığım şeyde evet anlamıs olduğun üzre alakasız sacma bi konu baslığı olduğunu düsünerek sıcaklardan dem vurarak espri yapasım geldi birazda
    yoksa seni kırmak etmek gibi bi niyetim yoktu zaten kaba bişeyde yazmadım takdir edersin.hentbol ile alakalı olan aranan bi özellik olduğunu yazmıssın ..haklısındırda lakin görmüş olduğun üzre gelen herkes alakasız buluyo bunun sebebide genel manada ilgi alaka dısı bi konu olmasıdır..eminim burası bir hentbol forum sitesi olsaydı ve sen bu baslığı acmıs olsaydın herkes gelir gayet ciddi ciddi tartısırdınız ..baslığın sacma ve alakasız bulunmus olması yer aldığı platform ve bu platformda yer alanların büyük ölçüde konuyla ilgili olmamaları
    saygılar
     
    prayer bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş