Elimdeki Suplementleri Nasıl Kullanmalıyım ?

Konusu 'Supplementler' forumundadır ve Narkoz34 tarafından 25 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Narkoz34
    Offline

    Narkoz34 Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Müzisyen
    Yer:
    istanbul, ..., Turkey.
    Arkadaşlar Suplement siparişlerim elime yeni geldi.Elimdeki bu ürünleri nasıl kullnacağım hakkında tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliorum.Örneğin hangisini önce ? yemekten sonramı ? öncemi ? ve bu kadar ürünü bir arada kullanmam zararlımı?


    1. CREA-BOMB SCITEC NUTRITION | CReatine |

    [​IMG]

    2.[FONT=Arial,Helvetica]Dymatize Nutrition Liquid Super Amino | Amino Acid |[/FONT]

    [​IMG]

    3.Dymatize Nutrition BCAA

    [​IMG]

    4.[FONT=arial,sans-serif][SIZE=-1]Weider Giant Mega Mass 4000[/SIZE][/FONT]

    [​IMG]


    şimdiden tşkler arkadaşlar ...
     
  2. galois91
    Offline

    galois91 Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2007
    Mesajlar:
    300
    Beğenileri:
    186
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Akademisyen
    Yer:
    Eskişehir
    BCAA yı sabah kalkar kalkmaz ve antrenmandan 1 saat önce, MegaMass i antrenmandan hemen sonra kullanabilirsin.

    Creatine yükleme haftasında hergün yaklaşık 15 - 20 gr tercihen yemeklerden sonra ve yükleme haftasından sonra 2.5 gr (1 dolu çay kaşığı) antrenman öncesi ve 2.5 gr antrenman sonrası biçiminde kullanılabilir. (Megamass i aldıktan birkaç dk. sonra - kan şekerinin yükseldiği sırada creatin almak etkinliğini arttırıyor) (yükleme haftası yapılmayabiliyor da...)

    Tüm bunların içinde Aminoya pek yer kalmıyor. Ancak amacın kütle kazanmaktan çok kilo koruyup yağ yakmak ise megamass yerine aminoyu kullanırsın. Bu arada en önemli bileşen olan Whey listende yok.

    Hiçbirini kullanmadıysan bunların hepsine birden başlamak çok zararlı olmasa da anlamlı da sayılmaz. Birinden başlayıp (örneğin amaç kütle ise megamass, definisyonsa aminoasit ve whey) yavaş yavaş ihtiyaçlar doğrultusunda kombinasyonu değiştirmek daha mantıklı...
     
  3. sleepy
    Offline

    sleepy Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenileri:
    639
    Ödül Puanları:
    0
    Bu kombinede whey proteine gerek yok.

    Antrenmandan hemen sonra alınacak 1 veya 2 servis amino ve yarım saat sonra alınacak 1 servis megamass yeterli olacaktır.

    Amaç zaten antrenmandan sonra kaslara en hızlı şekilde aminoasit sağlamak değil mi?

    Aminoasit varken wheye gerek duyulacağını sanmıyorum.

    İyi sporlar.
     
  4. Narkoz34
    Offline

    Narkoz34 Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Müzisyen
    Yer:
    istanbul, ..., Turkey.
    arkadaşlar tşk ederim bilgileriniz için ben araştırmalarım sonucunda salondaki hocayada danıştım şu şekilde kullanıorum sizce ne kadar derecede doğru ?

    1.Sabah uyandıktan sonra ilk olarak kahvaltıdan önce CREATİNE (çünkü karbonhidratlı besinlerden önce kullanın yazıo üzerinde )

    2.Antrenmandan yarın saat önce tekrar CREATİNE + 2 TAblet BCAA (burda amino acid kullanmalımıyım bilmiorum yardımcı olursanız sevinirm)

    3.Antrenmandan HEmen sonra 2 tablet BCAA ...


    4.sonra tekrar akşam yemeğinden önce CREATİNE


    5.ve yatmatan önce CREATİNE 4 PORsiyon Yaklaşık 20 Gr günlük tamamlanıyor ..

    ve birde Creatinin üzerinde su ile içilmesi gerektiği yazıo fakat ben meyve suyuyla karıştıırıorum su ile biraz ağır geliyor sizce etkisini bozarmı ?


    ve mega mas ve aminoyu hangi aralarda kullanmalıyım yardımcı olursanız sevinirim tşkler..

     
  5. Azazel
    Offline

    Azazel Üye

    Katılım:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    Antrenmandan hemen sonrasını hemen BCAA ile geçiştirip aradan birkaç ay geçtikten sonra neden yavaşlıyorum diye sorarsan cevabı hemen ilk kelimelerde verdim. Antrenman sonrası basit şeker ve protein takviyesi yapman lazım. 2 tablet BCAA hiçbir şekilde yeterli olmaz, yeterli olsaydı bir ölçek Gainer içtikten sonra bir ay yemek yememize gerek kalmazdı sanırım.
    Creatin'i yükleme döneminde 4-6 saat aralıklarla al, sonrasında antrenman sonrası kullan. Gainer'i ise antrenman sonrası 150 gram değil de 100 gram koy, yanına da yarım ölçek Whey ekle, bir de Creatin'i koy. Üçünü karıştırıp iç. Fevkalade sonuç alırsın. Onun dışında ayrıca Whey kullanmak istiyorsan kahvaltıdan 45 dakika sonra meyve suyu ile alman olacaktır.
     

Sayfayı Paylaş