el yayı ~ şınav çekme

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve ucgenbody tarafından 19 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ucgenbody
    Offline

    ucgenbody Yeni Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2012
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli/İzmit
    merhaba arkadaşlar, sizlere bir kaç tane sorum olucak.

    1-) El Yayı Aldım ve Sürekli Olarak Çalışıyorum ve Bu Yay Hangi Kaslarımı Geliştirir?

    2-) Normalde Düzenli Olarak Sabah ve Akşam Egzersizleri Yapıyorum ama El Yayını 7/24 Çalışıyorum. Örneğin Okuldayken, Dışardayken Sölemesi Ayıp Tuvaletteyken Bile Kullandığım Oluyor :) Demek İstediğimiz El Yayını Düzensiz Olarak Çalışıyorum. Sizce Düzenlimi Çalışsam Daha Yararlı Olur Yoksa Sürekli Çalıştığım İçin Kaslarım Dahamı Hızlı Gelişir.

    3-) Spor Yaparken Direk Olarak 30 Tane Şınav Çekiyorum Sizce Bunu 3 Sete Bölsem Dahamı Etkili Olur Örn. (3x10). Yoksa Direk 30 Tane Şınav Kasları Daha Fazla Yorduğum İçin Daha Fazlamı Gelişir.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Once sorularina cevap vereyim,

    1) El yayi dedigin sanirim pens, parmaklarini guclendirir, bileklerini guclendirir ve on koluna etkisi olur.
    2) Her kas grubu veya aleti gibi duzenli setler halinde yapmak uygun olacaktir.KEske o pensin agirlik arttirilabilenini alsaydin. Boylece set usulu calisabilirdin.
    3) Sinavi da set usulu cekebilirsin ornegin set 30 , 25, 20 gibi gucune bagli.

    Yoruma gelirsek bu tur hareketlerle yaptigin seye kendini eglendirmek denebilir ama spor yapiyorum denmez. Sana tavsiyem bir dambill seti alip evinde duzenli agirlik calismandir.

    Ayrica bol bol yeni baslayanlar ve beslenme forumu baslik sabitlerini okuyup, bilgilenmelisin.
     
  3. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    1- bilekleri güçlendirir ön kola açıkcası çok etkisini görmedim ön kol için dumbell ve bar en iyisi zaten el yayı göğüs yayı bük bük gibi aletlere çok kapılmamak gerekir
    2-setlere bölersen daha iyi olur
    3- şınavı 12 tekrar 4 set yapabilirsin aralarda en fazla 30 saniye dinlenmek koşulu ile sonra yavaş yavaş şınavı zorlaştırmalısın örnek sırt çantasına ağırlık koyarak şınav çekmek gibi birde şınavın türleri var onlara internetten bakabilirsin
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : http://www.bodyforumtr.com/vbforum/el-yay-s-ks-k-t16557.html

    Arama Kelimeleri :

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş