ektomorfum ve kahvaltı problemim var :/

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve algorist tarafından 20 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. algorist
    Offline

    algorist Üye

    Katılım:
    18 Haziran 2015
    Mesajlar:
    79
    Beğenileri:
    17
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    merhaba arkadaşlar yaş 22 boy 1.78 kilo 52 okuması kolay olsun diye maddeler halinde yazacağım
    -daha önce spor yapmışlığım yok ama artık ciddi bir biçimde başlamak istiyorum
    -para problemim yok fakat spor salonuna gitmekten çekiniyorum
    -doktora gidip tahlil yaptırdım ve sağlık sorunun yok sadece yemen gerekiyor dedi
    gelelim asıl meseleye

    normal beslenme şeklim
    sabahları simit peynir ve çay .. sanayide çalışıyorum ve sabahları geçerken kahvaltılık alıyorum birazda uykuyu sevdiğim için vakitten tasarruf amaçlı
    öğlen: tabildot ne gelirse bazen çorba tavuk pilav /// bazen fasulye bulgur cacık .. normal yemekler
    akşam öğlene benzer evde ne yemek yapıldıysa :D

    ara öğün vs. fazla tüketmiyorum geceleri yatmadan önce yemek yemeyi çok severim sadece...

    PROBLEM
    1-herkes sabah kahvaltısı için 2 yumurta beyazı 2 tam yumurta vs. yazmış ama ben yumurtayla arası pek olan birisi değilim yani en fazla 1-1.5 yiyebilirim yumurtasız sporcu kahvaltısı olmaz mı?
    2-çoğu yerde yulaf ezmesi mutlaka yenmeli kilo için gibisinden yazılar okudum ama tadını begenemedim .. genede yerim sıkıntı olamz ama yulaf olan kahvaltı nasıl olmalıdır bilmiyorum yani sabah kahvaltısında hiç yemek yemiyor musunuz ? sadece yulaf yumurta sebze vs. mi yiyorsunuz ?açıkçası yulaf nasıl yenir onuda pek bilmiyorum anlamışta değilim :D
    yardım edenlere şimdiden teşekkür ediyorum
    eğer konu yanlış yerde ise kusura bakmayın modlar taşırsa sevinirim ... herkese iyi forumlar
     
  2. cedric8
    Offline

    cedric8 Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Günlük tuketmemiz gereken protein miktarı vardır.bu kilomuzun 1.5 2 gr katıdır vg yapanlar için. Mesela 60 kg isen 120gr protein almalisin. Bunun buyuk kismini hayvansal proteinle et peynir gibi besinlerden alırsan yumurta yesende olur yemesende olur.
    Forumda yulaf tarifleri var orda güzel tarifler var. Kahvaltıda yiceksen sadece yulaf yenmez normal kahvaltılıkların yanında yersin. Ara öğünlerde yulafı tek yiyebilirsin.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  3. Hamartin
    Offline

    Hamartin Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    30 Nisan 2008
    Mesajlar:
    337
    Beğenileri:
    177
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Kayseri
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.
    Konu kilitleme sebepleri;

    - Forum Kurallarına Uymayan İçerik
    Kural Maddesi :10.1.3 Cevap alabilmek için açılan bir başlığın aynısının ya da benzerinin tekrar açılması yasaktır.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş