Egzersizler ve Kalori hesabı

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve vibrant tarafından 18 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. vibrant
    Offline

    vibrant Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar merhaba.
    Günlük kalori (carb,pro,fat) ihtiyacı hesaplanırken egzersizler nedeniyle harcananı ve yerine konması gerekeni nasıl hesaplarız?

    Sitemizde kilo başına ; k hidrat 4-6gr, protein 1,5-2gr ve yağ 0,5gr şeklinde yazılmış.Fakat ant.yoğunluğu,egzersiz sayısı vb.değişen antremanlara göre günlük kaloriyi nasıl belirleriz?
     
  2. Kursat38
    Offline

    Kursat38 Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    -Günlük kalori ihtiyacını formüllerle hesaplarsan sana ortalama bir değer vericektir o yüzden bir hastanede yada ölçme merkezlerinde ölçtürmen daha iyi olucaktır.o formüller belli bir standarta göre hesaplama yapıyor senin kas veya yağ kütleni kimse bilemez daha sağlıklı bir sonuç istiyorsan ölçme merkezi yada hastanelerden bunu ölçtürmen daha iyi olucaktır

    -Egzersizlerin çok çok ağırsa kilo başına 2.5 3e yakın alabilirsin ağırsa 2 g ortaysa 1.5 2 g arası alman daha iyi olucaktır hafif bir ağırlık programın varsa 1.2 g protein alman yeterli olucaktır.
     
  3. vibrant
    Offline

    vibrant Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Formülle hesaplayınca;ant.da harcanan kalori 340 ,günlük ihtiyac 2570 çıkıyor.Peki harcadığımız kadar kalori alırsak kilo almamış,yani kas inşa etmemiş olmaz mıyız?

    (özetle günlük+ant.da harcanan+kas inşaası için alınması gereken gibi)
     

Sayfayı Paylaş