Egzersiz tavsiyesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve olcayssmail tarafından 4 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. olcayssmail
    Offline

    olcayssmail Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gogus
    Bench p
    Dumble bench p
    Incline bench p
    Pec deck fly
    Pectoral

    Önkol
    Cable curl
    Scot curl
    hammer

    Arka kol
    Cable push down
    Z bar anla press
    Rope push downw

    Sırt
    Barfiks
    Lat pull behind
    Low row (geniş)
    Dumble row
    Lat pull front
    Straight pull down


    ilk mesajım arkadaşlar, yanlış yere actiysak affola :)

    Hareketleri yukariya yazdim bacak ve karını yazmadim .2 aydir yapıyorum bu sporu. Eklenebilecek ya da çıkarılması gereken hareketler var mı? Genel olarak nasıl program sizce ? Teşekkürler :)
     
  2. BisikletciMert
    Offline

    BisikletciMert Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2012
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    135
    Ödül Puanları:
    53
    Butterfly pullover ekle bence göğüse z bar ve düz barla pazu çalışabilrsin
     
  3. olcayssmail
    Offline

    olcayssmail Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekkür göz önünde bulundurucam kesinlikle
     
  4. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Şahsi görüşüm sporda daha yenisin.Göğüs için o kadar press fazla , dumbell bench pressi çıkartman , göğüsün son hareketinide anlıyamadım ama yerine Dumbell pullover koyman güzel olur.Tekrar sayılarınıda 8-10 tekrar arası tutmanı öneririm.Sırta gelince , 2 hareketi kafadan çıkarman gerek bu sporda çok hareket , çok getiri demek değil.Şu zamanlarda , büyük bölgelere 4 er hareket , küçük bölgelere 3 er hareket güzel bir seçim olur , formlarını oturttuğun hareketlerdede geldiğince ağır girmeye çalışmak en doğru yapıcağın iş olur.Sırtta barfiksi geniş çekmeni öneririm.
     
  5. olcayssmail
    Offline

    olcayssmail Üye

    Katılım:
    14 Nisan 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Son hareket Butterfly , barfiks geniş çekiyorum zaten , sirtta olan antrenmanlarin bir kısmı kanat icin degil mi , hangi hareketleri onerirsin :) teşekkür ederim
     

Sayfayı Paylaş