Egzersiz Sayısı ! ! !

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve siyahkuşak tarafından 25 Eylül 2009 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. siyahkuşak
    Offline

    siyahkuşak Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    Forum üyelerinin verdiği program örneklerine baktığımızda,bir bölgeye uygulanan egzersiz sayısının çok fazla olduğunu görmekteyiz...örneğin sadece göğüs kasları için 6-7 değişik egzersizin aynı idman da yapılması gibi...
    Öğrendiğim kadarıyla büyük kas grupları için 3,küçük kas grupları için 2 hareketin kas gelişimi için yeterli olacağı..
    Hocalarımızın vereceği bilgiler ile büyük yanlışlardan dönmüş oluruz..
    Şimdi den teşekkürler..
     
  2. siyahkuşak
    Offline

    siyahkuşak Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    faydalı bir konu olacaktı eğer ilgi çekseydi....!!

    birisi çıkmadan ben söyleyeyim...''arkadaşım acele etme muhakkak cevap veren çıkacaktır''

    seviyorum bu forum u :)
     
  3. umur35
    Offline

    umur35 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.023
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzmir
    Senin öğrendiğin yerden (yani forumdan) herkes öğreniyor zaten.. Arastıran herkes..
    Konu bu yüzden ilgi cekemiştir ama tabı haklısın sonucta hareket sayısı konusunda..
     
    siyahkuşak ve SEZER YZL bunu beğendi.
  4. boran90
    Offline

    boran90 Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2009
    Mesajlar:
    192
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    0
    hacim çalışması yaparken en fazla 1 saat diyorlar ve 5 6 set yapın arada 2 3 dk boşluk bırakın başta ve sonda 10 dk koşun aynı bölgeye birçok hareket uygulayın diyorlar :) e bunu yapınca antreman saatler sürer nasıl oluyo bnde anlamıyorum gerçekten cok arastırdım ama cewabımı bulamadım sonra konu açtım oda kilitlendi alakası olmayan konular örnek gösterildi.biri açıklayabilicek mi acaba bu topic altında
     
    siyahkuşak bunu beğendi.
  5. pastnova
    Offline

    pastnova Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    345
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    53
    Her gün tek bölge giriyorsan eğer mesela göğüs için konuşalım kış dönemin 6 hareket iyi bir strateji mesela
    Benchpress
    dumbell press
    Incline dumbell press
    Butterfly
    İncline dumbell fly
    Pullover yada dips..

    Tabiki bu program en az 2 - 3 yılı doldurmuş ileri düzey insanlar içindir.Pro ların videolarını izlerseniz küçük bölgelere bile 3-4 farklı hareket uyguladıklarını görürsünüz.Çünkü onların kası 2 hareketle doygunluğa ulaşmaz.

    Ha 2 hareketle 3 hareketle gelişilmezmi?Elbette gelişilir.Ama spordaki tecrübe arttıkça hareket sayısını arttırma ihtiyacı hissediceksin ;)

    Ben mesela 2 bölge giriorum hergün.Göğüste 4 hareketi geçmem diğer bölgeden bi verim alamam çünkü birde overtrain olma şansım var.

    Bilmem anlatabildimmi :)
     
    siyahkuşak bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş