Eddie Hall hakkında kafama takılan bir soru

Konusu 'Güç Sporları (Powerlifting, Halter, Bilek Güreşi)' forumundadır ve mevsres tarafından 10 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. mevsres
    Online

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    683
    Beğenileri:
    517
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    500 KG ile Deadlift yapmış, ama adam çok kısa bir zaman önce bile 465 KG ile Deadlift yaparken bundan daha fazla zorlanmıştı.

    Bir de bildiğiniz üzere kilolar arttıkça ağırlık artırmak inanılmaz zorlaşır, 5 KG eklemek bile ciddi emek gerektirir, zaten öyle olmasaydı şimdi 500 KG'a çoktan ulaşılmış olurdu, nasıl bir insan 35 KG aniden bu kadar artış sağlayabilir.

    Bir hile hurda var mı acaba...

     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    ne gibi bir hile hurda dan bahsediyorsun? artış olmasında şaşırtıcı olan nedir anlayamadım?

    steroidlerden bahsediyorsan, dalga geçerim.

    oradaki ağırlıkların sahte olmasından bahsediyorsan veya rakamların fazla yazılmış olabileceğinden bahsediyorsan, onu da sanmıyorum.
     
  3. Pink Zeppelin
    Offline

    Pink Zeppelin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    1.888
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    eskişehir
    bu olayı dünden beri ben de düşünüyorum. önceki rekorunda deadlift suit kullanmamıştı , bunda ise deadlift suit giymiş ekipmanlı yani. tabi bu suit squat ve bench'teki suitler gibi çok fazla ağırlık artışı sağlamıyor bu yüzden 35 kg gibi çok büyük bir fark olmaması lazım. buna ek olarak geçen seneki rekorunda kapasitesini sonuna kadar kullanmamıştı , daha fazlasını da yapabilirdi bu sene ise nerdeyse limitlerine kadar zorlamış. işin ilginç yanı çoğu yarışmacı bariz gelişim sağlamış , yeni bir steroid falan mı üretildi nedir ? :)
     
    abseto ve Ömer F. bunu beğendi.
  4. Ömer F.
    Offline

    Ömer F. Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    335
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Türkiye
    Benim aklımada steroid olayı geldi de buda insan sonuçta ne verirseler versinler bu kadar artmamalıydı
     
    abseto bunu beğendi.
  5. another
    Offline

    another Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Dozajı inanılmaz artırmış yada yeni ve farklı tür bir doping kullanmış buda inanılmaz iyi sonuç vermiş. İşin sırrı dopinglerde ama yani muazzam bi olay bu, daha bişey söylemeye gerek yok bunun üzerine.
     
  6. zzzxxz
    Online

    zzzxxz Üye

    Katılım:
    22 Nisan 2016
    Mesajlar:
    327
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    adam ölüyordu başka bir videoda izledim burnundan kan geldi
    iç organlar bitik durumda o adamın fazla ömrü yok
     
    Janves bunu beğendi.
  7. another
    Offline

    another Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    E yani o kadar ilacı kim kullansa aynı şey olur.
    profesyonel atlet olmak = sağlıksız hayat
     

Sayfayı Paylaş