Eğer doğruysa yaz için mükemmel cardio-antreman programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve kizil_anka tarafından 8 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar benim programım şu şekilde:
    1.gün ; Şınav, mekik, dumbell ile omuz
    2.gün; Barfiks, dumbell ile biceps, karın
    3.gün; dinlenme

    şeklinde.

    ama yazlıkta her gün yaklaşık 3 saat yüzeceğim.
    1-Kas kaybım olur mu?
    2-3 saatlik yüzmeyle yağı sıfırlarım 2 haftada, peki yağla birlikte hacim olarak zayıflamam değil mi?
    3-İlk önce antremanımı yapıp sonra cardio niyetine mi yüzmeye gitmeliyim?
    4-Bazen sabah erkenden de yüzmeye gidiyorum 30dk bunu ısınma amaçlı kullanacağım doğru olur mu?


    Lütfen cevap verin çok önemli.
     
  2. esen32
    Offline

    esen32 Yeni Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2010
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Antalya
    benim görüşüm yüzme tam olarak bodynin yerini tutmadıgı kanaatinde ama hacmini koruyacagını sanıyorum yaptıklarınla kas kaybın olmaz diye umarım
     
  3. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    hacım kaybı olucagını dusunuyorum cunku yuzme en ıyı kardıo dur tum vucut calısır ayrıca soyle dusunuyorum salonda 30-40 dk kardıo yapan bırısınde yagla bırlıkte kas kaybıda oluyor azda olsa 3 saat yuzmedede olması gerekıyor ama cok cıddı bır kayıp olcagını sanmam

    30 dk ısınma olmaz yag yakımına baslar vucut

    ısınma 5-15 dk arası ıdealdır
     
  4. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Tamam o zaman yorumlarınızdan şöyle bir sonuç çıkardım.

    Sabah uyanmak için erkenden saat 6 gibi 15dk yüzmeye gideceğim. Daha sonra kahvaltımı yapıp antreman öncesi öğünümü de yiyip antremanımı yapacağım. Ama sorun şu ısınmayı antremandan 2 saat önce falan yapmış olacağım biraz saçma olmayacak mı?

    Antremandan sonra da 2 saat yüzmeye gideceğim 3 saat değil hem yağ yakmış olacağım hem de zinde kalacağım. Tabiki mükemmel bir beslenme programım var her gün protein ağırlıklı da değil gut ya da böbrek hastalıklarım olmasın diye bir gün karbonhidrat bir gün protein bu sayede hacim de kaybetmem.

    Doğru mu :)
     
  5. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    3 saat aralıksız yüzersen hacimde kas da kaybedebilirsin. 3 saat kardiyo bitirir adamı.

    ama şu olabilir. kahvaltıdan önce az miktar protein tozu yada aminoasit alıp 30-40 dk yüzersin
     
  6. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Yanlış okumuşsun. Ben akşam yüzüyorum zaten antremandan sonra 2 saat ve sadece yüzmek değil yani suyun içindeyim haliyle...
     
  7. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    antremandan 2 saat once ısınmak olmuyor o :) ısınak ıcın antremandan hemen once vucut ısıtılır salonda ben kosarak ısınıyorum 5 dk kosuyorum tum vucut ısınıyor bırde el kol hareketlerı yapıyorum oyle baslıyorum spora
     
  8. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Peki 15 dk yüzersem yağ da yakmam ısınmam da değil mi bir zararı olmaz yani?
     
  9. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    yanı ısınmazsınız derken sabah kalkıp yuzmek cok ıyıdır kaslarınız acılır ısınırsınız yanı ama sonra vucut gene sogur antremandan hemen once ısınman gereklı yuzmek sart degıl kosarakta ve hafıf kılolarla calısıcagın kasları ısıtarak baslaya bılırsın
     
  10. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Tamam teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz :)
     
  11. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    yağ yaktım diyebilmek için en az tek seferde 30-40 dklık kardiyo lazım. sabah 20 dk akşam 20 dk yaptıysanız fazla etkisi olmaz glikoz yakıp acıkırsınız sadece.

    yüzme için 1 saat ideal bence. o gün ağırlık çalışmazsınız...
     
  12. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Herkes farklı bir şey diyor ben günde 2 saat yüzerim zaten mutlaka. O günlerde şınav, barfiks ve dumbell çalışmamam mı gerekiyor bu konuyu iyi bilen biri söyleyebilir mi ağırlık çalıştıktan sonra cardio yapmış gibi gitsem yüzmeye çünkü her gün gitmek istiyorum ben?
     
  13. celalcaner
    Offline

    celalcaner Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    430
    Beğenileri:
    86
    Ödül Puanları:
    0
    o zaman önce yüz. sonra ağırlık çalış
     
  14. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    yuzme derken plajda yuzuceksınız? veya havuzda yanı profesyonelce 2 saat boyunca yuzmıyeksenız sorun yok bende yazlıkta 3 ay boyunca hergun denızde yuzerım denıze gıtmeden once evde sporu yapıp gıderdım bır yan etkısı olmadı ama tabı ben plaja dınlenme ve yuzme amaclı gıdıyorum saatlerce yuzmuyordum 15 dk yuzup dınlenıyordum tum gun oyle devam edıyordum
     
  15. kizil_anka
    Offline

    kizil_anka Yeni Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Aynen.

    1-Yüzüp mü ağırlık çalışayım?
    2-Ağırlık çalışıp mı yüzeyim herkes farklı diyor.
     
  16. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    ben sabah uyanıp calısıyordum evde ama evde salodakı gıbı agır calısmadıgım ıcın sabah aksam fark etmıyor bana kısıtlı 2-3 hareket ve sınav cekıyordum ardından kahvaltı yapıyordum bır kaç saat sonrada denıze gıdıyordum aksam yorulursun yuzmekten sonra body yapıcak hal kalırmı :)
     
    kizil_anka bunu beğendi.
  17. KEEPfit33
    Offline

    KEEPfit33 Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2012
    Mesajlar:
    46
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    ---------------------------------------------------------------------

    Yüzmeden sonra ağırlık yapılmaz çünkü kaslar gevşer... Bence ağırlıktan sonra yüzebilirsin fakat hemen sonra da değil...
     
  18. trader223
    Offline

    trader223 Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2012
    Mesajlar:
    110
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bolu
    Bence yüzme ile kas kaybı yaşamazsın bütün kasların aktif çalışıyor zaten hemde mükkemmel bi biçimde yağ yakarsın sadece hatta sırt ve omuz kasların da bi hayli gelişir diyorum sadece
     

Sayfayı Paylaş