Dumbell programım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve vücutcuu tarafından 11 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    Abilerim ilerleyen zamanlarda ağırlık sehpası ve barbell almayı düşünüyorum.Şimdilik elimdekilerle idare edicem.4 kg dambılım var nasıl bir program uygulamalıyım.Bence set sistem yani 12 hareket varsa 12 set olarak yapıcam bu sistem daha uygun geliyor bana.tüm hareketleri 10 tekrar yaparım tüm bölgeleri aynı gün çalışacağım küçük kas grubundan büyük kas grubuna doğru.

    biceps
    dumbell curl
    hammer curl
    cons curl
    triceps
    french press
    kickback
    close grip push ups
    omuz
    dumbell press
    lateral
    front dumbell raise
    göğüs
    dumbell bench press yerde
    flyes yerde
    şınav
    bacak
    squat
    lunges
    calf raise
    sırt
    dumbell rows (üç tutuş şekliyle)

    Hepsini 10 tekrar yapıcam en sonada mide çalışıp antrenmanı bitirecem.

    Nasıl programım haftada 3 gün yapıcam bu programı kardiyo yapmayacağım şimdilik yağ oranım düşük zaten.
     
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    böyle program uygulama hacim için çalışan hiçbir sporcu böyle hacim alamaz

    kasları büyütmek için onu çalıştırıp kasa kan pompalarsın sen 1 günde bu kadar kanı dağıtırsan hamallık yapmış olursun

    herkez gibi günlere böl

    göğüs biceps
    omuz triceps
    sırt bacak

    bunun gibi haftada 1 gun her kası çalıştırman yeterlı olur ama 4 kg çok hafif

    zaman ayırıp linke gir örnej program var senin yaştakiler için
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/bodye-erken-ya-ta-ba-t20050.html
     
  3. vücutcuu
    Offline

    vücutcuu Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    962
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Trabzon
    bugün bu antrenmanı yaptım 4 kg inanılmaz hafif geliyor bırak 10. tekrarı geçmeyi 30-40 tekrar yorulmadan yapabilirim sıfır yanma hissederek ter dökmeden bitirdim idmanı beslenmem iyiymi ama bugün.Ben öyle yapmıyorum programı sırt bacak büyük kas grupları olduğu için aynı gün çalışmak iyi değildir diye düşünüyorum o yüzden göğüs biceps bacak omuz sırt triceps şeklinde çalışıyorum haftada 1 kere çalıştırıyorum 2 günde kardiyo yapıyorum yapıyorum değil yapıcam inşallah malzemeleri bir alabilsem. :)
     
  4. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    bacağı tek güne alabılırsın ama bacağı aksatma

    forumda örnek beslenme tavsiyeleri var
     

Sayfayı Paylaş