Dumbell - Barfiks

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve witcher21 tarafından 9 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. witcher21
    Offline

    witcher21 Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar 2-3 aydır düzensiz çalışıyordum fakat bayağı gelişme yakaladım geçenlerde 5 lik dumbell ile barfiks demiri aldım :p fakat bir çalışma programım yok sizce nasıl çalışmalıyım amacım görüntü olarak karın kaslarının çıkması olursa göğüs kaslarınıda azda olsa ortaya çıkarmak.
    günde kaç tane mekik çekmeliyim
    günde kaç tane şınav çekmeliyim
    günde kaç tane barfiks çekmeliyim
    günde kaç kere çalışmalıyım
    dumbell çalışma programım nasıl olmalı
    bu sorulara cevap verirseniz çok yardımcı olursunuz
    yaş: 17
    boy : 1.73
    kilo : 52
    yüzücülük ve basket yapmışlığım var karın kaslarım belirgin değil az biraz yağ var karın bölgesinde onları yakarsam hepsi ortada olacaklar :D
     
  2. Destiny
    Offline

    Destiny Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2013
    Mesajlar:
    361
    Beğenileri:
    69
    Ödül Puanları:
    38
    Önce kilo alman gerekiyor(Bence).
     
  3. Sherlocked
    Offline

    Sherlocked Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Dostum yaşıtımsın bende yüzme ve baskete hala devam ediyorum ama 64 kiloyum bodyde çalışıyorum4-5 aydır yani yağ oranım çok düşük , Sana önerim barfiks Dumbell evde çok işe yarar ama önce biraz kilo al 3-4 kilo en az daha iyi yaz tatilini ayırdıysan sadece spora Sanırım flexoq adlı üyenin evde 2 dumbell ile çalışma programı vardı o çok iyiydi bende onu uyguladım faydasını çok gördüm Barfiksde tabiki çok iyi olmuş aldığın çok yararlı bence 2-3 tane zordu ilk aldığımda şimdi 12 leri rahat buluyorum çoğu pozisyonda barfiks çok önemli programına kesin koy
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz ;
    Size önerimiz öncelikle forumda bir müddet zaman geçirmeniz, mevcut başlıkları okumanız ve hangi kas grubu için hangi hareketlerin yapılabileceğini gösteren egzersizler bölümünü incelemeniz.

    Daha sonra yeni başlamış iseniz forumda 3.aya kadar program kalıpları mevcut onları inceleyebilirsiniz.
    Eğer daha ileri aşamada iseniz diğer üyelerin programlarının yorumlanması için açtıkları başlıkları inceleyiniz.

    Hala tereddütleriniz varsa mevcut programınızı ve diğer özelliklerinizi yazacağınız bir başlık açınız ve üyelerimizin yorumlarını almaya çalışınız.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bodyforumtr Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş