dumbell antreman programı yardım

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve bb3535 tarafından 4 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. bb3535
    Offline

    bb3535 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    mide : crunch - leg raise
    göğüs :dumbell press- dumbull fly
    omuz :eek:muz press - lateral raise -front raise
    sırt : dumbell row
    arka kol :lying triceps excentions - dumbell kickbaks
    ön kol : dumbell curl - dumbell concentretion
    evet arkadaşlar evde yaptıgım programım bu formda kalabilmek için dumbell larla sadece imkianım war sırt hareketlerinde mide hareketlerinde altarnetiflere ihtiyacım war bu antreman programını 2 gün veya yorgunluk durumama göre 1 gün arayla yapıyorum full bütün vucut calısıyorum ileri seviye değilim ama ugrasıyorum bu sporla , antreman programında yardım edicek veya program yazabilicek birileri warmı her gün 1 bölge calısmak bana iyi mantıklı gelmiyo ve motivasyonumu kaybediyom . tüm vücut antremanını 2 antremana bölüm 1.2. gün yapsam dahamı iyi olr yormlarnızı bekliyorum saygılar 11124726_1590833361160871_348306002_n.jpg
     
  2. Ludendorff
    Offline

    Ludendorff Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğenileri:
    218
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
    ektomorflar için en iyi seçeneklerden biri haftada 3 gün fullbody. Sırt için alternatife ihtiyacın varsa eve bir koridor ya da kapı barfiksi alman sorunu çözer, fiyatları da uygun.
     

Sayfayı Paylaş