Dukan Diyeti ve Spor .. Yorumlarınızı Bekliyorum .

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ThePrestige99 tarafından 3 Mart 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. ThePrestige99
    Offline

    ThePrestige99 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    13
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam abiler , ablalar ve kardeşlerim , 176 boy , 86 kiloyum . Yıllardır hep göbeğim oldu , ha şişman kategorsinde değilim ama , 10 kilo fazlam var en az ama sadece göbeğim ve azıcık yüzüm var o kadar . Kilolu olduğum hiç belli olmuyor . Bugün itibariyle salonda 20 dk koşu , 10 dk eliptik , 20 dk bisiklet ve ardından kendimi kasmıycak şekilde 1 ay sonrasına vücudumu hamlıktan kurtarmak için basit program hareketler yapıyorum salonda . Şöyle bir mantık kurdum kafamda , dukan diyetini az çok duymuşluğunuz vardır diye tahmin ediyorum , l-karnitin likit de kullanmaya başladım . İlk 5 günümde atak evresi , full protein beslenme , ardından 10 gün 5:5 protein + protein ve sebze günleri olarak diyetimi devam ettirmek istiyorum . 15 gün bittikten sonra ise sağlıklı bir şekilde kısıtlamaya kalmadan kendim ne yenmesi gerekiyosa azar azar , kendimce basit ve herşeyden azar azar olan diyetimi oluşturmak istiyorum . 1 ay sonra veya 40 gün sonra ise salonda vücut çalışmaya tam anlamıyla başlamak istiyorum , şimdilik size sorucaklarım ;
    1. 15 gün dukan diyeti istemem , hızlı bir şekilde kilo vermeyle başlamak aynı zamanda full protein beslenildiği için kas kaybını en aza indirgemek . Sizce mantıklımıdır ?
    2. 15 günden sonra ise kendim internette kalori değerlerine bakarak , kendimce sağlıklı bir diyet programı oluşturmak istiyorum . Doğrumudur ??
    3. Genel olarak plan , gidişat planlamalarım doğrumudur ??? ( 1ay veya 40 gün'de 7 ila 10 kilo arası vermek . ) ( Duan diyetiyle hızlı başlayıp , 15 gün kendimce bir diyet programı oluşturmak )
     

Sayfayı Paylaş