Doğru mu yanlış mı?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve artiiszt tarafından 29 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. artiiszt
    Offline

    artiiszt Yeni Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar oncelikle kendimi tanıtıyım.
    yaş: 19
    boy: 1.85
    kilo: 75

    ısınma sureci haricinde iki aya yakındır body buildinge gidiyorum. karamanda yasıyorum ve yasadıgım sehirde bir body building hocası bulunmamakta bu nedenle formdan buldugum kadarıyla kendime bir antreman programı hazırladım dogru mu yoksa yanlıs mı yaptıgım hakkında en ufak fikrim yok hacmim artıyor ama cok az artıyor ve bana olan katkılarını bilemiyorum hareketlerin.
    haftada üç gün gidiyorum ve yaklasık 1,5-2 saate yakın calısma surem oluyor
    üç gün de ısınma hareketleri ve karın icin egzersz yapıyorum yaklasık 15 20 dakika suruyo bu sureç.
    programımsa şöyle:

    1. gün
    Göğüs
    incline bench press 4x10
    bench press 4x10
    decline bench press 4x10
    dambell ile yana açış 4x10
    bench press makinesi 3x15

    Ön kol
    Dambell körl 4x10
    Scott körl 4x10
    ayakta barbell körl 4x10
    yakın tutus bar cene altı 4x10
    ve 21 denilen klasik ön kol hareketi

    2.gün
    Sırt
    Pulldown enseye cekis 4x10
    pulldown gögüse cekis 4x10
    dar tutuş makara çekiş 4x10
    dambell cekiş egilerek 4x10
    bar cekiş egilerek 4x10

    Arka kol
    Alna triceps 4x8
    ayakta enseye arka kol 4x10
    yandan kol düzeltmek 4x10
    pushdown v bar 4x10

    3.gün
    Omuz
    ayakta dumbell yana açış 3x10
    arka omuz dambell cekiş 3x10
    ayakta dumbell öne acış 3x10
    Barbell ön ve arka 4x10

    programım bu yanlıs dogru yaptıgım hareketlerin adınıda tam bilemeden yazdım bunların hepsini bu forumdan buldum cıkardım yararlandım. hacmim eskisine gore artmakta ama cok kuru bi gorunume sahibim kilo almak istedigim zaman zaten zor gozuken karın kaslarımda gozukmeyecek duruma geliyo ve sadece gobek bolgesine kilo alıyorum gibi hissediyorum nasıl beslenmelyim az mi yoksa cokmu yemeliyim. bide calısırken hacim icin agır kilo cok az tekrar cok set yapmam gibi bi görüş buldum cevremdekilerde bu konuda yardımcı olabilir misiniz?a32a32
     
  2. boksbody
    Online

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.310
    Beğenileri:
    2.751
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    1. hata bukadar erken dönemde bukadar göğüste pres olmaz
    2.mideyi önce değil sonra çalış
    3-bukadar erken bukadar biceps olmaz hatta 21 de var (hiç olmaz)
    4-bacak yok?olmaz
    5-6-7-giderde gider
     
    thetramp bunu beğendi.
  3. VengeFul
    Offline

    VengeFul Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    130
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    Bence kimseden cevap bekleme forumda bi yarım saat daha dolan yanlışlarını kendin yazıcaksın buraya eminim.
     
  4. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    valla bence 2 aylık durumla bu kadar agır bıraz yanlıs mı acaba gunde 5 gogus hareketı var ve kelebek yok keske 1 tane kelebek koysaydın gögusu toparlar o hareket. söle dusunelım sıze flexor hocamınızn 2ve 3 ay yapılacak porgramını paylasayım bakın ve degerlendırın

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/body-buildinge-yeni-ba-layanlar-t12393.html

    buradakı 2 program 2ve 3 ay kullanılacak 3 program ıse en az 4 ayı tamamlamıs kısıler ıcın uygundur.
     

Sayfayı Paylaş