Doğru Çalışma Programım Nasıl Olmalı?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Can35 tarafından 24 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Can35
    Offline

    Can35 Üye

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar amacım yağ oranımı(şuan %22) aşağılara çekmek, kas kütlemi artırmak, kilo vermemek(mümkünse almak), dengeli, estetik bir vücut elde etmek.

    Yaş:16
    Boy:173
    Kg:64

    Programım şu;

    Pazartesi :25 dakika kardiyo - Karın - Şınav

    Salı :25 dakika kardiyo - Göğüs

    Çarşamba:25 dakika kardiyo - Karın - Şınav

    Perşembe: DİNLENME

    Cuma :25 dakika kardiyo - Omuz

    Cumartesi:25 dakika kardiyo - Karın - Şınav

    Pazar :25 dakika kardiyo - Biceps - Triceps

    Arkadaşlar ben bu programı uygularken yeni başlayanlar için baktığım programda bir gün çalışma, bir gün dinlenmenin uygun olunacağını öğrendim. Sizce nasıl çalışma yapmalıyım? Ayrıca liste dışından neler eklenebilir?(bacak gibi)
     

Sayfayı Paylaş