DOĞRU BENCH PRESS (Decline--Flat--Incline)

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Beatboxer tarafından 4 Mart 2007 başlatılmıştır.

  1. Beatboxer
    Offline

    Beatboxer Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    341
    Beğenileri:
    164
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Video anlatımlı --ingilizce-- bench press çalışmaları hakkında aşağıdaki linklerde farklı kalite videolara yer verilmiş...

    Bu "WMV" versiyon download (12,5mb--düşük kalite) : http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/liftrite/liftrite_4.wmv

    Bu "MPEG" versiyon download (93mb--yüksek kalite) : http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/liftrite/liftrite_4.mpg

    Bu da “Video IPOD” versiyon download (18,5mb---ipod kalite) :
    http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/liftrite/liftrite_4.mp4


    Arkadaşlar yorumlarınız ve sorularınız varsa burada tartışıp cevaplayalım...
    Ayrıca "doğru bench press" le ilgili forumumuzda da çokça yazı yer almaktadır
    ;)
     
  2. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Beat;çok yerinde bir başlık açmışsın.Gerçekten bu konuda farklı yorumlar dinlemek isterim.Kafama takılan ve herkesin farklı yorumladığı şeyleri tartışmaya açalım mesela;

    1-Bench press te başparmak geriye atılmış şekilde avuçla mı ağırlık itilmeli,yoksa normal kavranp mı yapılmalı?Body sitelerini araştırdım,4-5 tane salon değiştirdim,birçok insana da sordum bazısı diyor başparmağı bara sarma daha iyi basarsın,bazısı diyor barı sıkıca kavra daha iyi çalışırsın :?:

    2-Decline press yapılmalı mı ne kadar gerekli?Yeni başlayanlar yapmalı mı yapmamalı mı?

    3-İncline da bazısı diyor köprücük kemiğine indir bazısı diyor iman tahtasına doğru indir hangisi doğrudur?

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)
     
  3. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
  4. Gaara
    Offline

    Gaara Üye

    Katılım:
    4 Mart 2007
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Parmak olayı şöyle. 2 sini de dene, hangisi daha rahat geliyosa onu yap. Önemli olan sana rahat olması.

    Şöyle bir şey söyliyim, decline için.
    Bir profesyonel var , adam decline a gerek yok , flat' a bile gerek yok diyo :) Incline yapin, o zaten yeter diyo. Yani bunlar hep değişken şeyler.

    Ben kişisel olarak Decline' i gereksiz buluyorum. Decline' i da yapacak varsa zaten ilerletince yapmasın, başlangıçta yapsın bi gözlemlesin. Pullover/Incline/Flat/Fly/Crossover yeterli.
    Ben bi ara Flat i de bırakmıştım, sadece Dumb. press yapıyordum.

    Şimdi bu hafta sadece Flat yaptım örneğin. Ne kadar calistigini biliyorum. Haftaya da sadece Incline yapıcam. Nasıl calistigini gözlemleyecegim. Ama flat' ta lazm.

    iman tahtası nedir bilmiyorum da, üst göğüse iner incline bench.
     
  5. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Mesajı yeni gördüm kusura bakma.Ben 1 aydır üst göğüs ağırlıklı çalışıyorum mesela,flat çalışmıyorum,farkedilir gelişmeler oldu.Hem incline vücudu daha çok zorluyor bu da vücudun GH salgısını daha çok arttırır diye okumuştum bi yerden.İman tahtası kaburgaların göğsün ortasında bitiştiği kemiksi yapı.
     

Sayfayı Paylaş