Dizde sakatlık (kardiyo için yardım )

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve Cellucorc4 tarafından 7 Mart 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    Arkadaşlar benim 1.5 yıl öncesine uzanan sağ dizimde rahatsızlıgım vardı mr çekildim sıvı artışı 2.derece dejenerasyon falan herneyse dizlerimi kıramıyordum merdiven bile cıkamıyordum

    fizik tedavi falan derken yürüyecek hale geldim ancak uzun süre yürürsem bile ağrı oluyor

    bacak hareketlerini izometrik çalışıyorum diz kapagımı cok oynatmadan dizlerimi güclendirmeye yönelik

    ancak kardiyo yapamıyorum eskiden boks yapardım torba yumruklamak kardiyo yerine neredeyse geçiyordu
    ancak bu salonumda o imkanımda yok


    hacim programındayım günde 1000 mekik te çeksem karnım ve vücudum yağlanacaktır

    ne yapmam gerekiyor kardiyo yapamıyorum yağlanmamak için ne yapmalıyım gerçekten işin içinden çıkamıyorum

    26 aydır spor yapıyorum
    boy 1:85
    kilo 89

    Bu sorunu burda çözemezsem hiç bir yerde çözemem
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Hacim programinda ister istemez bir miktar yaglanacaksin.

    Gunluk harcadigindan 300 - 500 kalori arasi ustunde alarak minimum yaglanma saglanabilir. Ancak bu tamamen kendi tecruben ile edinecegin birsey, illa kardio yapacaksin diye birsey yok ancak kardio yaparsan daha fazla kalori alma imkanin dogar.

    Ayrica her ne kadar son trend otelesede insulin kontrolu sahsi fikrimce onemli, kendi deneyimlerimde ayni makrolarda yuksek insulin ile gecirdigim zamanlarda daha fazla yaglandigimi tespit ettim.

    Makaleler bolumundeki insulin ile ilgili makale oldukca verimli bir makale.
     
  3. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    senden almış olduğum taktik sayesinde zaten artık gözümü açar açmaz ilk işim serious mass ımı su ile karıştırıp içmek oluyor :)

    diğer bir ölçeğide spor sonrası alıyorum makaledeki olayı da gerçekleştirmiş oluyorum sanırım

    amino asitler in emiliminde rol oynadıgı belirtiliyor

    ben bende ki amino1 (toz halinde) bunu spor hemen sonrasında içiyorum 10 15 dk snra da gainer ımı içiyorum

    makaleye bakıcak olursam gainer ı amino dan daha önce yada aynı andamı içmem gerekir acaba
     
  4. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Aslinda cok supplementlere takilmissin, beslenmene daha cok odaklanman lazim, makrolarin neler, ne tur karbolar kullaniyorsun.

    Bu arada tam olcek serious mass 1200 ustu kalori :) ve genel anlamda hizli karbo :)

    Sahsen serious mass kullanana kadar gobek bolgemde yaglanma cok azken son 1.5 aydir yarim olcek sabah :) genel anlamda tabi +600 kalori ile gobek yapmis bulunuyorum. Temiz yagszi buyumek istiyorsaniz gainer dogru bir secim degil bence. Kalori fazlasi temiz karbolarla yaratilmali.
     
  5. Cellucorc4
    Offline

    Cellucorc4 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2010
    Mesajlar:
    477
    Beğenileri:
    228
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    istanbul
    haydaaaa yandık ozaman :)gainer bitsin daha almam zaten kilom bi 92 93 olsa daha kullanmayıp o kilo da hacimde kalmaya calısırım
     

Sayfayı Paylaş