Diyette vücudun alması gereken günlük karbonhidrat, yağ, protein ne kadardır?

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve t3amsah tarafından 11 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. t3amsah
    Offline

    t3amsah Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum.1 haftadır aynı kıyafetlerle sabah tartıldığımda 80 kiloyum 100 gram dahi azalmadım.Yaptıklarımı yazım.0 yağ yiyorum acaba ondan mı vücudun yağa da ihtiyacı var diolar.Günde 2 litrenin altında su içmiorum, 8 saatten fazla uyumuorum.3 haftada 5 kilo civarı verdim 1.5 kilo olmak üzere her hafta.

    Sabah kahvaltısı öncesi 1 kapsül lipo 6 yağ yakıcı

    Sabah kahvaltısı 40 gram yulaf,3 yumurta beyazı 40 gram civarı lor 0 yağ(teflon tavada pişiriom) 1 bardak 0 yağ süt

    öğlen öncesi 1 kapsül lipo 6 yağ yakıcı
    öğlen 100 150 gram tavuk göğsü(0 yağ seramik tavada) 200 gram yoğurt 1 dilim kepekli ekmek

    spor öncesi 1 kapsül lipo 6 yağ yakıcı
    Antrenman bi gün ağırlık bi gün koşu şeklindedir.Ağırlıkta tüm hareketleri azar azar yapıorum koşu aşağıdaki gibidir.
    35 dk 9 hızla koşu, 10 dk 6 hızla yürüyük toplamda 45 dk ardından mekik.Koşuda öyle çok terliorum ki koşudan sonra 1 kg eksik cıkorum.

    Akşam yemeği:200 gram civarı yağsız mezgit, yada yağsız baklagil, yada yağsız herhangi bir protein deposu , ekmek yok domates salatalık marul.

    yemekten 2 3 saat sonrada meyve.

    Neyi yanlış yaptığımı söyleyen olursa cok sevinirim
     
    Son düzenleme: 11 Mayıs 2012
  2. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    En büyük yanlışı gece yatmadan önce yediğin meyve. Akşam yemeğinden sonra ağzına bir şey sokma ki geceye doğru insülin seviyen düşsün ve leptin salgılansın.
    Yağ koyabilirsin yemeklerine hiç sorun kilo aldırmaz ama abartma yağıda. Mesela yumurtayı yapışmadan güzelce yapabileceğin kadar tereyağ koy. Aynı şekilde tavuğu eti balığı güzelce yapabileceğin şekilde zeytin yağı kullan.
    Antremadan önce 2 kapsül lipo iç. Arada içtiğin lipo bence gereksiz.
    Çok tekrarlı sistem daha çok kilo verdiriyor diye bir şey yok. Hatta bana göre gereksiz. Ben hep max ağırlıkla girerim. Bence böyle daha çok yağ yakılıyor. Bununla ilgili forumda makaleler var arayıp bulabilirsin
    Ayrıca her antremandan sonra kardiyoyu mutlaka çalış. Kardiyo kasları eritir diye bir şey yok. Bununlada bir sürü makale var forumda.
     
  3. heldic
    Offline

    heldic Yeni Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.609
    Beğenileri:
    1.112
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    izmir
    yagsız yedigin zaman hormonların ve yagda cozunen vitaminler is gormez


    yagı kısmaya hic gerek yok
     
  4. t3amsah
    Offline

    t3amsah Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Saolun arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için artık programımı şu şekilde düzenliyorum antrenman öncesi 2 lipo , 2 gün koşu 1 gün ağırlık ve akşam yemeğinden sonra meyve yok.sabah kahvaltısında 1 yumurta sarısı ilave ediorum onda az yağ var.Ayrıca öğlen fındık fıstık cok az miktarda yiyim o zaman yağ olarak.Son olarakta ağırlığı maximum yapıcam bakalım 1 hafta sonra ne gibi değişim olucak.Şuanda 80 kiloyum akşam saat 7 bakalım haftaya kaç kiloda olucam bu saatte:D
     
    Son düzenleme: 11 Mayıs 2012
  5. t3amsah
    Offline

    t3amsah Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar akşam meyve yemeği kestim 4 günde 1 kg civarı kilom azalmış ne kadarı yağ bilmiorum fakat yediklerimi biraz arttırsam iyi olcak sanırım bu kadar hızlı kilo vermek iyi deil sanırım, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler :D Biraz yağ alarak akşam 7 den sonra herşeyi keserek kilo verme hızımı arttırdım :D
     

Sayfayı Paylaş