Diyette ne kadar karbonhidrat alınmalı?

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve hasim301 tarafından 7 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. hasim301
    Offline

    hasim301 Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2012
    Mesajlar:
    565
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    38
    mrb ben sadece yumurta ve tavuk agırlıklı diyet yaptığım zaman cok iyi kilo veriyorum ama 40 günden sonra kesin böbrek taşı olayı yaşıyorum sonra bırakınca diyeti daha sonra böbrek taşı yaşamıyorum sanırım karbonhidrat nerdeyse hiç almadığımdan kaynaklanıyor 30 kilo fazlam var ne önerirsiniz bana ne kadar kb almalıyım ve hangi besinlerden almalıyım sabah kagvaltım:3yumurta 1i sarısıyla yanında domates ws,arada:3-5 badem atarım ama öğlen ve aksam ögunu ne yemeliyim
     
  2. BerkayUsta
    Offline

    BerkayUsta Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Karbonhidrattan korkmamalısın. Karbonhidratın türleri var. İyi ve Kötü olarak.
    Kompleks(İyi) ve Basit (Kötü) Karbonhidratlar olarak ayrılır.
    Karbonhidrat alımını şu şekilde yaparsan hem kas kaybetmezsen hem sağlıklı kilo verirsin.
    Sabah yulaf ezmesi 40gr
    Öğlen Tam tahıllı ekmek 2 dilim.
    Öğlen ile Akşam Arası, nohut,yeşil mercimek vs. türlerinden 50 gr kadar.

    Ayrıca CALVE Yer fıstığı ezmesi öneririm, şeker ilavesiz olandan. Hem sindirimini geciktirecek, tok tutacak.Kasların yıkıma uğramayacak ayrıca güzel bir besin kaynağı oluşturacaktır.
     

Sayfayı Paylaş