diyetim nasil sizce

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve Coleman Trebor tarafından 2 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    sabah
    120 gr kiyma 2 yumurta meyveli yogurt yada çikolatali yogurt 1 avuc misir gevregi

    öglen
    pismis 1-2 su bardagi pilav 100-150 gr kadar et ürünü türevi 1-2 dilim ekmek

    saat 6-7 civari
    iki tavuk dürüm içinde 150 gr kadar et 100 gr kadar misir var

    yatmadan önce 750 ml light süt

    bunun disinda aksamlari ya kosuyorum ya da agirlik kaldiriyorum kilolari biraz azalttim ve diyette oldugum için amino asit kullanmaya basladim sanirim yeterince besleniyorum ve agirlik programimda kendimi çok zorlamiyorum yanlis yaptigim bir sey var mi ya da ekleyeceginiz bir sey benim amacim bir anda kilo vermek degil ama indigim yerde kalmak
     
  2. Kakihara
    Offline

    Kakihara Üye

    Katılım:
    23 Mart 2007
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım sen bu diyetle kilo veremezsin bence
    aksine alabilirsin hatta
     
  3. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    bu dieti 1 haftadır yapıyorum kotlarım büyük gelmeye başladım metabolizma hızıyla alakalı bir durum bunları yiyorum aksam olmadı ama karnım acıktı ve saatin 7 olmasını iple çekiyorum başka üyelerde değerlendirirse sevinirim
     
  4. noble_man
    Offline

    noble_man Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2006
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    bence cardio programını biraz ağırlık vermelisin.ağırlıkları seni zorlaycak derecede olmasada seni yoracak derecede arttırmalısın(az kilo çok tekrar).ama dediğim gibi bu noktada cardio daha ön planda.ikinci olarak gözüme takılanda akşam yediğin o 2 tavuk dürümü porsiyon olarak al.ekmek yeme.sabah ve öğlen aldığın karbonhidratları gün içinde yakabilirsin.ama akşam aldığını ne zaman yakacaksın.bence akşam öğününü biraz daha protein ağırlıklı yapmaya çalış.mesela 2 porsiyon tavuk+yağsız salata gibi...
    ayrıca vitamin mineralleri almaya özen göster.sebzeleri öğünlerine kesinlikle eklemeni tavsiye ederim.gün içinde vücudun mineral ihtiyacını karşılamak içinde soda içebilirsin(tuz kullanmadığını varsayıyorum).su içmeyi ihmal etmezsen senin için faydalı olur...saygılar...
     
  5. Coleman Trebor
    Offline

    Coleman Trebor Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    618
    Beğenileri:
    83
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara
    tuz miktarı çok az bunun dışında akşam yediğim 2 yağsız tavuk dürümünü az sonra yapacağım kol antremanında kullanacağım ondan sonra zaten yağ yakmaya başlıyorum yetmiyorda aslında diyetim ağırda değil ama karbonhidratsızlıktan boynum titremeye başlıyor bilmiyorum neden böyle sizdede varmı bunun dışında vitamin tabletleride alıyorum ve öğlenleri yemekten sonra 1 adet muz yiyorum
     

Sayfayı Paylaş