Diyet

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve seak52 tarafından 30 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. seak52
    Offline

    seak52 Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    13
    Ben 1 ayda yag oranımı yüzde 26'dan yüzde 19'a düşürdüm ama yag oranı ölçümümden sonra belirli bi diyet yapamadım sıkıldıkça yedim ama sporda yaptım bu yüzdün hiç yag yakamadım şimdi tekrardan yag oranı düşürmeye başlamam lazım motive olamıyorum nasıl bi program uygulamam gerekiyo çünkü yüzde 26'dan yüzde 19'a bilinçsizce düştüm yüzde 2 kas kaybı yaşadım bu sorunu nasıl çözücem :/:(
     
  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.422
    Beğenileri:
    1.574
    Ödül Puanları:
    123
  3. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
  4. mehmetanil
    Offline

    mehmetanil Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2012
    Mesajlar:
    1.958
    Beğenileri:
    2.272
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    avukat
    Yer:
    Beşiktaş-İSTANBUL
    kas kaybı zaten olur olay onu mınımum duzeye cekmetek gecer. John399 yazdıgı konularfa göz atının faydasını görursunuz ayrıca ölculerınızıde yazarsanız kafamızda bır sekıl olusur.
     
  5. seak52
    Offline

    seak52 Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    13
    Ölçülerimim tam olarak hatırlamıyorum kilom ve boyum aklımda sadece boyum 1.74 cm kilom 87
     
  6. John399
    Offline

    John399 Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    890
    Beğenileri:
    536
    Ödül Puanları:
    103
    Kas kütleniz hakkında bilgi sahibi olmadığımızdan size ideal olanı söyleyeceğim .

    Boy 1.74 ise kilo 69 veya 70 olmalı . Bu normal kilonuz .
     
    seak52 bunu beğendi.
  7. seak52
    Offline

    seak52 Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    13
    Spor salonunda programımın oldugu kagıtta 68.2 yazıyo
     

Sayfayı Paylaş