Diyet programi acil!!..

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve stiqmata tarafından 19 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. stiqmata
    Offline

    stiqmata Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bu siteye tavsiye üzerine kaydoldum anladığım kadarıyla çok faydalı bir site..
    Fit bir vücuda sahip olmak istiyorum kilo vermeye ihtiyacım var,

    yaşım:23
    boyum:178 cm
    kilom:88

    Kilom sanki sadece göbek etrafımda toplanmış gibi göbeğim beni çok rahatsız ediyor görsel açıdan..
    Bir yandan da vücut geliştirmeyi çok istiyorum sizce bu durumda protein tozu kullanmam ne kadar faydalı olabilir?

    Ama asıl yardıma ihtiyacım olan konu benim durumuma göre düzenli bir DİYET PROGRAMI!!!!

    şimdiden teşekkür ederim herkese..
     
  2. carmelo114
    Offline

    carmelo114 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    503
    Beğenileri:
    269
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bornova/İzmir
    Önce forumu araştır gerekli bilgiler mevcut kendine bir program hazırla ve bizle paylaş ,eksikleri tamamlıyalım merak ettiklerini sor onları cevaplıyalım yoksa DİYET konusu saatlerce konusulcak bir konu eğer zayıflamak istiyosan sadece diyete değil sporada önem vermelisin.
     
  3. stiqmata
    Offline

    stiqmata Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    öncelikle teşekkürler mesajın için, 1 aydır düzenli olarak spor yapıyorum haftada 5 gün salona gidiyorum belirtmeyi unuttum üzgünüm beslenme konusunda salondaki hocam yardımcı olmadığı için siteden yardım istemek zorunda kaldım bana sadece saat 6'dan sonra yemek yeme dedi haliyle sinirlendim bende. ama yoğun bir egzersiz programım var ben şuan için sadece ekmekten ve yağlı yiyeceklerden uzak duruyorum sebze ağırlıklı beslenmeye çalışıyorum ve saat 19.00' geçirmemeye çalışıyorum.dumbelllls
     
  4. carmelo114
    Offline

    carmelo114 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    503
    Beğenileri:
    269
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Bornova/İzmir
    Kahvaltına bolca yumurta beyazı en fazla 1-2 tane sarısını ekle ve yulaf lapası tüketebilirsin uzun süre tok tutar lorda yiyebilirsin
    Sebze tüketimine önem ver ama sebze yemeklerini susuz yemeye çalış
    Protein olarak bolca haşlanmış tavuk ,balık,karides gibi yağsız protein kaynaklarına yönel
    Ara öğünlerde yağsız yoğurt ve meyve tüketebilirsin (çilek ve elma gibi)
    Akşam yemeği saat 18.00 19.00 gibi ye ve yemekten sonra bir ara öğün daha yapmak istersen bu karbonhidrat içermeyen bir öğün olsun yağsız lor peyniri az miktarda kuruyemiş olabilir.
    Kolay gelsin konuyu takipteyim thums:
     
  5. stiqmata
    Offline

    stiqmata Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    çok teşekkürler benimde beklediğim böyle bir cevaptı thums:
     

Sayfayı Paylaş