1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

Diyet ile 112 den 78'e. Şuan ki hedef vücudu toparlamak

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve trigger440 tarafından 24 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. trigger440
    Offline

    trigger440 Üye

    Katılım:
    29 Eylül 2009
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Bilişim Danışmanı
    Herkese merhaba. Ben yaklaşık 6 yıl kadar yüzme sporuyla uğraştıktan sonra sınav bahanesi ile sporu bırakmak zorunda kaldım. Devamında hiç spor yapmayıp sadece boğaza çalışınca tabi göbek filan saldı kendini gitti kaslar da bana veda etti yuvarlak bir şey olduk çıktık. geçen yıl ocak ayında tartıda 112 kiloyu görünce yediğime içtiğime dikkat edeyim dedim aldığım kalori miktarını düşürdüm filan 15 ay da böyle takıldım bir de kendime dumble seti aldım arada kendi kendime takıldım kollar biraz şişti filan sonra bir baktım 78 olmuşuz. İyi güzelde hala bel, baldır, göbek ve göğüs bölgesinde ciddi yağlanma var. Bu konuda çok sıkıntılıyım. Şimdi insanity workout diye bir programa başladım 5. gündeyim belki dedim sıkılaşırım yağları eritirim. Yanına da hardline karnitin aldım programa başlamadan 30 dk önce alıyorum (1000mg) bir umut yardımcı olur diye umuyorum. Baya terliyorum iyi oluyor ama bir yandan da düşünüyorum acaba doğru bir iş mi yapıyorum yani bu program benim yapmam gereken şey mi yoksa başka bir şeyler mi yapmalıyım. Fotolara bakıp tavsiye verebilirseniz çok sevinirim. Yaş 22 Boy 1.82


    Yeme düzenim:

    kahvaltı: Kelloggs Special K (yağsız süt ile)
    Ara öğünler: diyet büsküvi, meyve vb
    Ana öğünler: genellikle proteğin ve karbonhidrat ağırlıklı yemekler yapıyorum yağı minimum düzeyde tutmaya çalışıyorum. Dışarıda yemek zorunda kalırsamda sebze yemekleri yada salata tercih ediyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

  2. exsisman
    Offline

    exsisman Forum Kurdu

    Katılım:
    6 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1.066
    Beğenileri:
    780
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Almanya
    Agirlik'da calis, vücudun SIKILASMAYA baslar. Forumda kendine göre program cikartabilirsin.

    Bu arada Beslenmeni tekrar gözden gecir. Kaliteli yaglar ekle ögünlere. Kellogs, büskivi gibi seker iceren gidalari cikar

    kolay gelsin
     

Sayfayı Paylaş