Diyet için bilgilerinize ihtiyacım var >>>

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve sherchie tarafından 1 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sherchie
    Offline

    sherchie Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Mrb arkadaşlar
    Boyum :1,76cm
    Kilo:78
    Arkadaşlar diyete girmek istiyorum. Antreman şeklim 2 gün gidip 1 gun dinlenme şeklinde. her antremandan sonra mekik ve karın çalışıyorum. 4 değişik şekilde mekik çekiyorum.
    Şu anda koşu yapmıyorum çünkü hangisinin daha verimli oldugunu bilmiyorum. Sizce antremandan öncemi koşmalıyım yoksa vücutta karbonhidrat antremanın sonunda bittigini düşünürsek antremandan sonra mı koşmalıyım.
    Ve antremandan sonra karbonhidratlı yemelimiyim yememeliyim?
    antremandan önce enerji için bal yemelimiyim? yoksa yüksek karbonhidrat oldugu için yememelimiyim
    Kas kütlesini düşürmeden nasıl yağ yakarım?
    ßu sorularıma cevap vererek bilgi verebilirmisiniz bana. Şimdiden teşekür ediyorum.
     
  2. pijamap
    Offline

    pijamap Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2012
    Mesajlar:
    196
    Beğenileri:
    115
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    inşaat mühendisi
    Yer:
    istanbul
    Aslında bu soruların hepsinin cevabı sadece 15 dakikalık forum araştırması yaptığında var ama ben sana kısaca yardımcı olayım.
    Antrenman öncesi 15dk kadar ısın, ağırlık antrenmanını yap, ardından 45dk kadar kardiyo yap.
    Yağ yakmak istiyorsan ve boy-kilo dengene bakarsak ne antrenman öncesi ne de antrenman sonrası karbonhidrata ihtiyacın yok. Sadece öğle yemeğinde yiyeceğin az pilav gibi gıdalardaki karbonhidrat amacına ulaşmanda yeterli olacaktır.
    Kas kütlesi kazanarak ya da düşürmeden yağ yakmak istiyorsan:
    Sabah lor peyniri ve yumurta beyazı
    Öğlen çorba, tavuk-balık-yağsız kırmızı et, salata
    Akşam ise varsa az sebze yemeği, yoksa bence yoğurt ve salatayla geçiştir. Ancak protein ihtiyacın için bir miktar tavuk-balık'a göz yumulabilir.
    Ayrıca yeni başladıysan, sanırım her gün aynı altlerde çalışıyorsundur. Dolayısıyla her gün aynı kas gruplarını çalıştırmış oluyorsun, bu iyi bir şey değil. Ağırlık idmanını günaşırıya çekerek, boş günlerinde de 1-1,5 saate varan kardiyo yaparak güzel sonuçlar elde edebilirsin.
     
  3. sherchie
    Offline

    sherchie Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2010
    Mesajlar:
    92
    Beğenileri:
    22
    Ödül Puanları:
    18
    Yorumunuz için teşekkur ederim.Bu spora başlıyalı 4 ay oldu kas kütlem kollarda çok arttı 37 cm şu anda. başladıgımda 33 cm di gögüslerde şekillenmeye başladı ancak yağ yaktıktan sonra gögüs kalmaz diye korkuyorum.
     

Sayfayı Paylaş