Diyet beslenme programım

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve rokko tarafından 23 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. rokko
    Offline

    rokko Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamın aleyküm yaşım 25 daha önce 2 yıllık bir body geçmişi var ancak son 1.5 yıldır yapmıyordum tekrardan başladım ve aşırı derece yağlanıp göbek yaptım ve bu sürede çok fazla kas kaybı aşırı derece yağ sahibi oldum 1 aydır diyet ve kardiyo yapıyordum şu anda yavaş yavaş ağırlık + kardiyoya geçiyorum diyet kardiyoya başlamadan önce 88 kiloydum yağ yakım diyetim
    sabah kalkarkalmaz 07:00 1 adet muslecletech hyroxycut hardcore elite
    07:15 bir adet sade nescafe şekersiz uyanmıyorum yoksa
    8:30 kahvaltı 3 yumurta beyazı bir tamı haşlama+ bir salatalık + 25 gr beyaz peynir
    10:30 ara öğün 8 tane badem
    11:30 1 adet muslecletech hyroxycut hardcore elite
    12:30 öğlen 125 gr tavuk göğsü haşlanmış yağsız tuzsuz + 50 gr bulgur yada pirinç + bir salatalık + olimp cla
    15:00 bir elma
    17:15 1 adet muslecletech hyroxycut hardcore elite
    18:00 125 gr tavuk göğsü yada somon balığı +50 gr bulgur yada pirinç + yeşil salata + olimp cla
    aralarda 3 - 4 adet daha neskafe içiyorum

    pazar günleri serbest takılıyorum kafaya göre diyet yapmıyorum haftada 3 gün antramana gidebiliyorum daha fazlasına işim müsade etmiyor
    antreman günleri sabahları muslecletech hyroxycut hardcore elite almıyorum öğlen 1 ve spordan önce 2 adet alıyorum ve antraman öncesi 8 adet musclepharm bcaa 3.2.1 bu şekilde 79 kiloya düştüm bir ayda ama ne derece kas kaybettim yada ne kadar yağ yaktım bilmiyorum yağ ölçüm terazisi bozuktu çok fazla olmayan bir göbek ve simitle hala boğuşuyorum
    şimdi biraz daha değiştiriyorum hydroxycut ve cla bitti hydroxycut almıyacam imkanım olursa cla protein tozu amino asit creatin alacağım

    7:15 sadece nescafe şekersiz
    8:30 3 yumurta beyazı bir tamı tavada 2 damla yağ ile + 75 gr kuru çökelek + 1 domates 1 salatalık+ 2 dilim kepek ekmek
    10:30 8 adet badem yada yer fıstığı
    12:30 175 gr tavuk göğsü haşlama çok az tuz ile + 100 gr lapa pilav + bir salatalık
    15:00 1 elma + 3 - 4 adet yerfıstığı
    18:30 175 gr tavuk göğsü yada balık ızgara + 100 gr pilav yada makarna + yeşil salata
    21:00 50 gr kuru çökelek işyerim 24:00 da kapanıyor o yüzden 21:00 yiyorum çökeleği
    değiştirmem yada eklemem gerekenler yardımcı olursanız sevinirim
     
  2. rokko
    Offline

    rokko Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Konu ile bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok makbule geçer
     
  3. Bigdaddy
    Offline

    Bigdaddy Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    114
    Ödül Puanları:
    53
    Karbonhidratı akşam yemeğinden tamamen çıkartıp(bulguru), kahvaltıya 1-2 dilim ekmek ya da yarım kase yulaf ezmesi ekleyebilirseniz daha yararlı olacağını düşünüyorum.
     
  4. rokko
    Offline

    rokko Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür ederim kepek ekmek yada yulaf daha mı yararlı olur
     

Sayfayı Paylaş