diyet,antreman ve beslenme..

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve KaRaDeNiZ_08 tarafından 30 Mart 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. KaRaDeNiZ_08
    Offline

    KaRaDeNiZ_08 Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    öncelikle iyi akşamlar,
    bu hafta sonu body e yazılmayı düşünüyorum ygs sınavının geçmesini bekliyordum..
    şu an 85 kilo ve 1.78 boyundayım öncelikle kilo vermek ve göbeği eritmek istiyorum ilk 2-3 ay için bunun için çalışma yapıcam.haftanın 6 günü günü
    antreman yapmayı planlıyorum zayıflama ve yağ yakımı için sizce
    15-20 dk bisiklet
    35-40 dk 7 km hızda yürüyüş
    mekik,twist vb. karın hareketleri
    bunların yanında diyetde yapacağım tabiki.
    hedefim 75-77 kg arası bu program sizce zayıflama ve yağ yakımı için uygunmudur ? ayrıca carnitin kullanmayı düşünüyorum bunun hakkındaki düşüncelerinizide söylerseniz sevinirim..
    örnek beslenme olarak kahvaltı normal yumurta,2 dilim kepek ekmeği vs..
    öğle ve akşam yemeklerinde pilav ve makarna dışında ev yemekleri ve ara öğünlerde meyve..

    sizce programa eklemem gereken şeyler varmıdır veya şunu yapma
    dediğiniz fikirlerinizi bekliyorum..
     
  2. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Biraz gazla yazmışsın gibi geldi bana ama fikirlerimi belirteyim:) Sen eğer haftada 6 gün bu programı yaparsan 2 ayda dediğin kilonun altına bile inersin. Carnitine filan almana da gerek kalmaz zaten. Ama bu programı 6 gün bu yoğunlukta yapabilecek babayiğit pek azdır. Ben senin yerinde olsam süreyi uzatır, programı biraz yumuşatır, biraz da BB sokardım işin içine ki tadı çıksın. Tabi bunlar benim fikirlerim. Carnitine'e gerek yok bence. 2 kutu bitirdim çok fazla etkisini göremedim açıkçası zaten bi kaç yazı okudum bunla ilgili canım sıkıldı. Google'dan araştır. Şu an Hydroxycut deniyorum.
     
  3. KaRaDeNiZ_08
    Offline

    KaRaDeNiZ_08 Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    11
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    aynen fena gaza geldim ama bu gazın sonucu iyi olcak inşallah :)
    hedeflediğim kiloya indikten sonra vücut geliştirmeye başlamak istiyorum önerileriniz için teşekkürler.beslenme hakkındaki düşüncelerinizide alabilirmiyim yani kilo vermeye yönelik mi sizce uygunmudur ?
     
  4. mtcinar
    Offline

    mtcinar Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    306
    Beğenileri:
    75
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Teknisyen
    Yer:
    İstanbul
    Valla BB sabır sporudur. Yıllardır taşıdığın kiloları 1-2 ayda atamıyorsun malesef. Ama büyük çoğunluğu gidiyor ve kendi gözüne hoş görünmeye başlayınca işin zevki çıkıyor açıkçası. Ben senden 1 adım öndeyim sadece. Benim gazım halen devam ediyor 4 ay oldu. Beslenirken anahtar kelime: protein. Benim şahsi fikirlerimden oluşmakla beraber. İlk 3 ay herhangi bir supplement kullanmana gerek yok. Protein ağırlıklı beslenecek şekilde kendie bi beslenme programı oluştur ve bir kaç köklü değişiklikle kısa sürede forma girmeye başlayacaksın. Bak gireceksin demiyorum çünkü dediğim gibi BB sihirli değnek değil. Ama sen vücuduna sporcu olduğunu kabullendirmeye başlayınca zaten vücut tepki olarak sporu daha kolay yapabilmen için kendini yeniliyor ve fazlalıklarını atıyor.
     

Sayfayı Paylaş