dirty'den clean bulka geçiş

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve leone35 tarafından 10 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. leone35
    Offline

    leone35 Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2016
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhaba,175 boyunda 77 kiloyum ve bel çevrem malesef 93 cm.Spora başlamadan 72 kiloydum ve belim o zaman bile 89 cm'di. Yani kendimi bildim bileli bütün yağ belime gidiyor. Ayaktayken göbek yok ama oturunca 2-3 kat iğrenç bir görüntü oluyor. Ama kol takıntım var 38 cm kolum spor esnasında deyim yerindeyse hayvan gibi gözükmesine rağmen spor harici gözüme kürdan gibi görünüyor o yüzden definasyona kolları 41 yapmadan girmek istemiyorum bunun yerine clean bulka geçmek istiyorum. Fakat anlamadığım nokta esmer pirinçte yesek beyaz ekmekte yesek önemli olan kalori miktarı değil mi? Ha beyaz ekmek yemişiz ha kepekli ekmek önemli olan kalori miktarı değil mi? Karbonhidrat kaynakları arasinda ki fark nedir? Kısacası neden beyaz ekmek değil de esmer pirinç yemem gerek biri şunun mantığını anlatırsa çok mutlu olurum
     
  2. uzay demiralp
    Offline

    uzay demiralp Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    kaliteli ve kalitesiz protein olduğu gibi , kaliteli karbonhidrat ve kalitesiz karbonhidratlar vardır . Ekmek gibi yiyecekler kalitesiz karbonhidratlar sayılabilir.
     
  3. betreal
    Offline

    betreal Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2016
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    15
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bildiğim kadariyla basit karnonhidratlar yani ekmek kan şekerini çabuk yukseltiyo ve cabucak düşürüyo ve cabucak acıkıyosun...
     

Sayfayı Paylaş