Dikkat - Herkes Okusun! Sahte Msn İle Şifreniz Çalınabilir

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Despo tarafından 11 Ocak 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Arkadaslar MSNde ben Despoyum deyip aklinca kendini akilli sanan salagin biri asagida gördügünüz mesajla millette sacma sapan yazilar yaziyor.

    [​IMG]

    HIC KIMSEDEN! bir sifre falan istemem, bu salak forumdan en fazla banlanma ünvanina sahip olan ve en son üye ismi Serdar1980 olan akli dengesi bozuk kerem adinda bir salak.

    Iste Kerem:
    [​IMG]

    Aslinda bu mesaji gereksiz buluyorum, cünkü kimsenin inanacagini sanmiyorum ama olurya....

    Giris sorunu adli forumda sürekli ben giremiyorum diyor, Rocky27´den daha salak olan birisi varmis meger.
    Bilginize...

    Saydam'ın sahte Msn'i:

    [​IMG]
     
  2. izzet
    Offline

    izzet Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2005
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    Body_Land
    tipine bakinca arkadasin akli dengesini hesap edebiliyorum :D :D :D
    benim bi turlu anlamadigim neden bazi tuhaf insanlar boyle salakliklar yaparlar
    kardesim senin baska isin yokmu git body yap git kitap oku yararli biseyler yap...
    allah yardim etsin boylelerine
     
  3. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    Re: Dikkat - Herkes Okusun!


    agiz yapisi çok enteresan
     
  4. Karasan
    Offline

    Karasan Özel Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.597
    Beğenileri:
    2.069
    Ödül Puanları:
    0
    Banada olta attı kereste müdürü, ama baktım hotmail hesabinin ismine, dedim bu kesin akli dengesi bozuk birisinin dümenidir.
    Zaten o esnada sende listemde online durumdaydin Despo, keske listeme kabul edip verseydim ayari, neyse başka bahara artık :lol:
     
  5. B3RkOvi
    Offline

    B3RkOvi Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2006
    Mesajlar:
    479
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    Sporunu yap forumdada bilgi alisverisini sohbetini yap takil yani... ne geregi var boyle sacmaliklar yapmanin 8)
     
  6. Dratogy
    Offline

    Dratogy Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2006
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    is arayici ^^
    Yer:
    Istanbul
    p........ akıllı birine bezio şeytanın aklına bile gelmez.burası forum olmasa n diyeceğimi bilirdim ama n ise, :x
     
  7. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Tam tersine saf birine benzedigini dusunuyorum ben.

    B3RkOvi
    Sporunu yap forumdada bilgi alisverisini sohbetini yap takil yani.

    Demissin,
    Ama sen ne yaptigini bilmiyorsun, 2 senedir Büyüme hormonu hakkinda ayni sorulari soruyor. Bunun yaninda kurallara aykiri mesajlar atiyor.

    Zamaninda Rocky27, Arnold28, Hans Mueller, Engin 35 vs. adlarinda (ayni kisi) bir üye vardi, Almanyadan gurbeci biri. Bu forumun unutulmazlar arasinda. Türkcesi ayni olsa, "Gene geldi bizim Arnold" derdim. Bizi herhalde en az 1½ sene ugrastirdi.

    Eski günleri hatirlamak isteyen üyeler:
    http://bodyforumtr.com/forum/viewtopic.php?t=1916&start=0
     
  8. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    Arada böyle manyaklar çıkıyor

    Ayrıca bu olaydan esinlenerek yönetim olarak forum kurallarına 20. maddeyi ekleme gereği duyduk üyelerimize duyurulur
     
  9. CENTAUR
    Online

    CENTAUR Guest

    Despo Allah sabır versin dostum, sizi bayaa uğraştırmış bu herif. Verdiğin linkte çok komedi yaşanmış ama helal olsun seviyeyi bozmadan güzel muamele yapılmış :) Varsa benzer örnekler okuması zevkli oluyor karadeniz fıkraları gibi :D
     
  10. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.062
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Centaur malesef öyle oluyor arasira, ama sonra güzel bir ani oluyor. Zamaninda zor/kötü gibi seyler sonradan güzel bir ani olabiliyor :)

    Arnoldun yazilarini aramada Yazarı Ara, derseniz actigi basliklari okuyabilirsiniz.

    Kisaca tanimayan arkadaslar icin, eskiden bu forumda Moderatör olan Deli333´un sözleriyle;
    Arnold28 (bu baslikta üye ismi Jean Claude Vandamme):

    Iste BodyForumTR fikralari :D
     
  11. akçakaya
    Offline

    akçakaya Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2006
    Mesajlar:
    484
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    banada kür hakkında özelden msj atıyordu...
    iyiki oltaya düşmedim ;)
     
  12. Dratogy
    Offline

    Dratogy Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2006
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    is arayici ^^
    Yer:
    Istanbul
    beni de eklemiş msn i ne akçakaya bana kürle ilgili bi şeyler yazdı.bide ip mi adresimi falan tak die yazdı yazı olarak .enteresan b irisi. kendini bi şey zannedio.
     
  13. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    bunları kesinlikle arşivleyelim karnım yırtıldı vallahi
    başlıkta bodyforumdan enstantaneler olsun
     
  14. izzet
    Offline

    izzet Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2005
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    Body_Land
    abi bu ne yaw resmen pc karsisinda karin kaslarimi calistirdim
    koptum walla ;:::) ;:::) ;:::) ;:::) ;:::) ;:::) ;:::) ;:::) ;:::)
    tam komedi :D :D
     
  15. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Dratogy adlı üyenin şifresini çalmış bu şekilde. Forumda Msn adresi yazanlar lütfen buna dikkat etsin. Şüphelendiğiniz bir durum olursa yönetimden birine özel mesaj atıp durumu belirtin, gereği yapılacaktır.
     
  16. Dratogy
    Offline

    Dratogy Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2006
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    is arayici ^^
    Yer:
    Istanbul
    akıllı değil zaten benim boşluğuma geldi aklımı yitirmiş olmalıyımki benim hesabım altından bi kaç mesaj atmış bu mesaj da 1 tanesi.. bana ait bir mesaj deil bu.. şifremi falan değiştirdim ve Sarc4stic ile de bu üyeliğin ve atılmış tüm mesajların mümkünse silinmesini istedim :cry: utanıorum kendimden :cry: :cry: :cry:
     
  17. TANTO
    Offline

    TANTO Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2005
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bölge yöneticisi
    Yer:
    ADANA
    Şimdide benim karşıma saydam olarak çıktı...


    [​IMG]
     
  18. s1nan
    Offline

    s1nan Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2006
    Mesajlar:
    26
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    It & Organisation Manager
    Yer:
    Ankara
    bnimde sarc olarak çıktı karşıma.seni banlayacağım falan dio.
     
  19. sarc4stic
    Offline

    sarc4stic Özel Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2005
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenileri:
    2.239
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Satış Temsilcisi
    Yer:
    Istanbul
    Mail adresini yazabilir misin? Varsa screenshot daha iyi olur ;)
     
  20. TANTO
    Offline

    TANTO Üye

    Katılım:
    24 Kasım 2005
    Mesajlar:
    368
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    bölge yöneticisi
    Yer:
    ADANA
    Senin işin bitti senin sonunda Dratogy gibi olacak pişman olacaksın gibi şeyler söyledi.Allah akıl fikir versin, demekten başka elimizden bişey gelmiyor.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş