Dikkat Edilmesi Gereken Birkaç Husus !

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve izzet tarafından 21 Ağustos 2006 başlatılmıştır.

  1. izzet
    Offline

    izzet Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2005
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ogrenci
    Yer:
    Body_Land
    arama yaptim herhalde daha once verilmemis


    * Ağrıyan kas kütlenizi ağrısı geçmeden çalıştırmayın

    * Kas kütlenize aşırı derecede yükleme yapmayın unutmayınki kas kütlesine ağırlık yüklemek değil kasın çalışması önemlidir.

    * Beslenmenizde antreman öncesi karbonhidrat içeren ürünler antreman sonrası ise protein içeren ürünler tercih ediniz.

    * Antremandan en az 2 saat önce yiyeceklerinizi yiyin antreman esnasında midenizin dolu olması performansınızı olumsuz etkiler

    * Günlük protein & su ihtiyacınızı mutlaka karşılayınız günde 2lt su tüketiniz protein kas gelişimi için çok önemli olduğu için kesinlikle eksik almayınız örn ihtiyacınız 100gr protein ise sizin bunu 50gr almanız kas gelişiminizi etkiler fakat 100gr almak gerekirken 180gr almanızda extra fayda sağlamaz...

    * Enerji kaynağı olarak daha çok yağlar değilde basit şeker olarak adlandırılarn pirinç pilavı,makarna,meyve gibi ürünlerden yararlanınız

    * Şahsi kanaatimiz olarak doping kullanmayı uygun görmüyoruz fakat bu konuda karar sizin özgür iradenize aittir.

    * Ciddi sakatlanmalarda & burkulma vb... durumlarda kesinlikle çıkıkçı vs... gibi çağ dışı uygulamalara değil doktora danışın

    * Bu spora başlamadan önce doktora gidip yardım almanız check-up yaptırmanız önerilir



    alinti....
     
  2. FleXoR
    Offline

    FleXoR Özel Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    7.062
    Beğenileri:
    10.104
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Antrenör - Yazar
    Yer:
    Kırklareli & sivas
    En önemlilerinde biride rotator kaslarına uygun egzersiz yapın
     

Sayfayı Paylaş