dik durmak için

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve golddeno tarafından 27 Nisan 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. golddeno
    Offline

    golddeno Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
  2. Body_
    Offline

    Body_ Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2010
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    Bana dik durman için barfiksin ve sırt kaslarını geliştirmenin yeterli olduğunu söylemişti biri. Ne kadar doğru bilemem ama bunları her gün yapmamızda bir sakınca yok galiba?
     
    golddeno bunu beğendi.
  3. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    Arnolddan öğrendiğime göre bu tür hareketleri antremandan sonra yaptığını söylüyordu çok fazla abartmadan yapılabilir sırt egzersizleri dik duruşa tabiki faydası vardır ancak hergün aynı kas grubu çalıştırılmaz body building zaten duruş bozukluklarına iyi gelen spor pilatesde öyle tabi
     
    golddeno bunu beğendi.
  4. golddeno
    Offline

    golddeno Üye

    Katılım:
    25 Ekim 2011
    Mesajlar:
    124
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    barfiks çekiyorum zaten bu hareketleri idmandan sonra 10 tekrar şeklinde yapmayı düşünüyorum
     
  5. rockybalboa7
    Offline

    rockybalboa7 Üye

    Katılım:
    28 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.257
    Beğenileri:
    4.491
    Ödül Puanları:
    0
    araştırmama göre bu tür hareketleri 3 set 10 -15 tekrar yapın deniyordu çoğunlukla
     

Sayfayı Paylaş