Deneyimli uyeler lutfen bir göz atin.

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Tarantino tarafından 1 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Tarantino
    Offline

    Tarantino Üye

    Katılım:
    28 Haziran 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba öncelikle baska bir yerde paylasilmayan bilgileri paylastiginiz ve bu bilgileri paylasmamizda emegi olan deneyimli uyelere ve forum moderatörlerine tesekkur ederim.

    Ben 20 yasindayim isvec stockholm'de yasiyorum 8' yasindan 16' yasina kadar amatör ve profosyonel olarak basketbol oynadim kemik yapim gayet iyi ve vucudumdaki yag orani gayet dusuk 1.84 boyunda olup 82 kilo agirligindayim.

    7 ay naturel olarak vucut calistim ve 7 aydan sonra eve HomeGym sistemi aldim 6 adet farkli makinam var vucut gelistirme salonlarinda bulabileceginiz her turlu ekipmana sahibim. Su an 1 ay önce 25. mayista %100 Whey protein kullanimina basladim gunde 130 Gr kullaniyorum Fightline'dan olan bir urun. Yaklasik 3 gun önce Creatine Monohydrate ve Twinfast produktlerine basladim baslamim sebebide vucudumdaki kaslarin hacim aldigini gozle gorulur ve hissedilir sekilde farketmis olmam ve bundan 2 , 3 ay öncesi kadar vucudumun kaslarda energi depolamadigini farketmis olmamdir ve kaslarimin ekstra bir yardima ihtiyac duydugunu anlamamdir. Twinfast bir yagyakici urun yukardada farketmissinizdir 130Gr protein 82kilo icin asagi yukari 35 gr kadar az bu 35 grami Twinfast urununden aliyorum bu urunde vucudun gereksinim duydugu vitaminler'de bulunmakta bu urunu kullanmamin sebebi gunde 3 adet elma ve 3 adet muz yemem (Yemekde yiyorum fakat cok az porsiyonlar olarak) ( Gunde 2litre yagsiz sut ve 3 litre su tuketiyorum asagi yukari ) (Taurin ihtiyacini et ve bunun gibi urunleri pek tuketmedigim icin Energi iceceginden aliyorum 3 adet haftada) Vitamin ve vucudun enerji gereksinimini kaslari eriterek kaslardan protein almamasini saglamak icindir. Asagi yukari 8 aylik bir training gecmisim var ciddi olarak .

    Haftada en az 5 gun agirlikli olarak 7 gun calisiyorum
    1.30 saat vucut 7 Gun
    45 dakika caldio ( Hizli tempo ) 4 Gun
    1.30 saat cift antreman 1-2 Gun ( 3 saat cift idman - Vucut gelistirme )

    Kaslara hacim vermeye calistigim bolgeler Mide kaslari
    Omuzlar
    Gogusler
    Kollar
    Sirt
    Agirlikli olarak mide calisiyorum.
    3 pass aralarda 45 saniye dinlenerek her bölge icin.
    NOT : Butun bölgeleri ayni gun calisiyorum bunun yanlis oldugunu bilsemde bununla ilgili yorumlariniz cok onemli.

    Creatine 6 gramdan 2 kere
    Twinfast 28 gramdan 2kere
    Protein 65 gramdan 2 kere
    Gunluk.

    Calisma programimla ilgili feedbacklerinizi heves atarak bekliyorum yukardada anlatmamdan anlamissinizdir ki pek bir deneyiyimim yok.
    Fikirlerinizi ve önerilerinizi yazdiklarimi okuyup cevap halinde gondermeniz durumunda cok memnun olacam tesekkurler.
     
    Son düzenleme: 1 Temmuz 2010
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş