Deneyimli Abilerim İçeri Gelirseniz Sevinirim

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve dewox1 tarafından 26 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. dewox1
    Offline

    dewox1 Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Ben 1.67 boyunda, 15 yaşında 69 kilo olan bir kardeşinizim. Göbek, kalça ve göğüs bölümlerinde yağlanma fazla fakat kalça ağır basıyor. Dambıl, halter, koşu bandı, barfiks sopası gibi pekçok alete sahibim. Ben bu yaz tatilinde ve kalan bir ayda güzel bir görünüme sahip olmak istiyorum öyle aşırı kaslı bir vücut değil yağlarım gitse bile yeterli. Hafta da 5 gün 45 dakika koşu/yürüyüş yapıyorum. Yağlarımı eritmek için nasıl bir beslenme yapmalıyım? Nasıl antrenmanlar yapmalıyım? İlk başladığımdan bu yana kendimi biraz daha yağlardan kurtulmuş hissediyorum fakat kilo olarak ölçünce aynı kiloda hatta daha fazla çıkıyorum bunun nedeni nedir? Yardımcı olursanız sevinirim [sm=bigstar.gif]
     
  2. atacome
    Offline

    atacome Üye

    Katılım:
    10 Aralık 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Ekmek ve sekeri kes kardio yap ve sonuclari gor kardesim

    GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. dewox1
    Offline

    dewox1 Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Hocam kardio olarak ne önerirsiniz? Ekmeği kesmeyi internette araştırmıştım çok az da olsa ekmek yemelisiniz vb. laflar geçiyordu. Benim anlamadığım kardio olarak koşu ben koşuyorum fakat sabit kiloda kalıyorum veya kilo alıyorum bunu anlayamadım. Protein, karbonhidrat beslenmesi vb. onları da anlayamadım eğer bir bilginiz varsa beni de aydınlatırsanız çok sevinirim
    --- Mesaj birleştirildi, 26 Mayıs 2014 ---
    Up
     
    Son düzenleme: 26 Mayıs 2014
  4. Brachii
    Offline

    Brachii Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    24
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Kardiyo olarak koşu ip atlama bisiklet yüzme bunlardan birini yapabilirsin 30-45 dk yapman yeterlidir.Fazlaya kaçmana gerek yok.Beslenmeni düzeltmen gerek. Günlük 70-140 gr arası karbonhidrat.30-50 gr arası yağ.140-210 gr arası protein alarak beslen bunları 3 4 yada 5 öğün şeklinde alabilirsin.Yemeklerinde yağ olarak zeytin yağı falan kullan sağlıklı yağlar tüket.Karbonhidrat olarak ta kompleks karbonhidrat kullan. Şekeri ekmeği kes. Tuzu az kullan. haftada 4 5 kez 30-45 dk arası kardiyo yap bu yeterli olacaktır.Ağırlık antrenmanları için ise örnek programlar var onlardan faydanalabilirsin.
     
  5. wrestler
    Offline

    wrestler Super Moderator Yönetici Super Moderator

    Katılım:
    4 Şubat 2007
    Mesajlar:
    3.198
    Beğenileri:
    3.249
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    TOKAT
    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Konu başlığınız açıklayıcı değildir.

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır

    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Link : En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları - BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu

    BodyForumTR Kullanım Kılavuzu - BodyForumTR Vücut Geliştirme Forumu


    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR EkibiDeğerli üyemiz;
    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş