demir zehirlenmesi

Konusu 'Sağlık & Sakatlanma' forumundadır ve emrah tarafından 13 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    beyler dun aksam 1 tablet gyno-ferro sanol aldım 10 dk sonra mıde bulantısı falan basladı bayılcak duruma geldım en az 5 kere ıstıfar ettım ne yesem anında gerı cıkartıyodum vucuttan daha dogrusu mıdeden 5kg legenı doldurcak sekılde ıstıfar ettım yan etkılerıne baktıgımda demır zehırlemesı oldunu anladım ve komaya kadar goturuyomus suan ıyıym ama ıstahım falan kesıldı artık hıc bır sey yıyemıyorum sızce bu duzelırmı halsızlık ve sureklı uykum gelıyo ne yapmam lazım sızce tesekkurler :(:(:confused::confused:
     
  2. [Zafer]
    Offline

    [Zafer] Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2006
    Mesajlar:
    1.272
    Beğenileri:
    238
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    Üniversite öğrencisi
    Yer:
    İstanbul
    Geçmiş olsun doktora göründün mü emrah?
     
  3. emrah
    Offline

    emrah Üye

    Katılım:
    4 Kasım 2005
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    124
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Personal Trainer
    Yer:
    istanbul
    yok valla gıtmedım doktora falan
     
  4. saydam
    Offline

    saydam Özel Üye

    Katılım:
    4 Eylül 2004
    Mesajlar:
    7.079
    Beğenileri:
    1.905
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    serbest
    Yer:
    Academic Sport Center
    biran once bir doktor a gozuk.
     
  5. doctor
    Offline

    doctor Özel Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    155
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    niye aldın ferrosanolu demir eksikliğine bağlı kansızlık durumumu var genç erkerklerde pek görülmez
    demir içern ilaçların hepsi mide barsak sisteminde rahatsızlık yaratır
    aldığın bir tabletle zehirlenmezsin korkma dediğim gibi bu sadece geçici bir irritasyon önemli değil ama bir daha alma sana spor için ek bir fayda sağlamaz
     
  6. turkovic
    Offline

    turkovic Üye

    Katılım:
    19 Mart 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ,Ben ferrum fort kullanıyorum hiç oyle bişey olmadı(1 tablet) alıyorum. aşırı miktar almış olabilirsin.prospektüste zehirlenme halinde 2 ilaç adı verdi(Desforroksamin veya calsium disodyum etda) kullanmak için Dr a gidersen bir an evvel iyileşirsin!
     
    Son düzenleme: 20 Haziran 2007

Sayfayı Paylaş