Definisyon Alt yapılı Bodybuilding Çalışması

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve hasoka38 tarafından 15 Kasım 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. hasoka38
    Offline

    hasoka38 Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Kolay gelsin ;

    Yağ yakım ve kilo kaybı ile alakalı 15 haftalık bir program oluşturmaya çalışıyorum.
    Beslenme programım kısmen tamamlandı.Beslenme programı konum( http://www.bodyforumtr.com/vbforum/definisyon-alt-yap-l-beslenme-t63582.html?p=631582#post631582 ).Kardiyo programım hazır.Fakat ağırlık çalışmalarında nasıl bir yöntem uygularsam başarı yakalarım bilemiyorum.Hacim kazanmaktan tamamen vazgeçtim . Artık bodyfitness tarzı vücut oluşturmaya çalışacağım.Nasıl bir yol ağırlık programı oluşturmalıyım . Teşekkürler
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Öyle diyorsan belli bir kas kütlen var ise onları sıkılaştırmalısın , buda çok tekrar az ağırlık yöntemi ile olucaktır normal programın varsa ağırlık ile ilgili onu çok tekrar az ağırlığa çevir.Birde programın yoksa p90x'de senin istediğin gibi bir program göz atmalısın bence
     
    hasoka38 bunu beğendi.
  3. hasoka38
    Offline

    hasoka38 Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    35
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Tamam bakacağım teşekkürler
     

Sayfayı Paylaş