Definasyon programı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Carpi79 tarafından 5 Temmuz 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Carpi79
    Offline

    Carpi79 Üye

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    28
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaslar gercekten güvendiğiniz bi definasyon programı önerirmisiniz
     
  2. Fünffünf
    Offline

    Fünffünf Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Spor salonunda yeni yazılan çok kilolu abilere ablalara önerdiğim gibi az dinlenme çok tekrardan oluşan 4x15 şeklinde devam eden bir training yapman bunları kas gruplarına göre günü gününe bölmen ve haftada bir en az Yüksek Yoğunluklu İntensif Antreman yapman(HIIT) gerekmektedir eğer beslenmenede çok dikkat edersen bu programla kas kütlenide tam kaybetmeden güzel yağ yakarsın kas kütlesi elbet kaybedersin ama az olur. Setleri kaldırabileceğin ağırlıklarla yapmanı öneririm çünkü 4x15 yaparken setler arası max 30 saniye dinlenmen gerek definasyon programının amacı zaten az dinlenme çok tekrar :D Neyse başarılar şimdiden!
     
  3. oviedo
    Offline

    oviedo Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    367
    Beğenileri:
    184
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Definisyon mutfaktan geçer, bulkta da definisyonda da aynı program yapılabilir. Tek fark set aralarını kısaltabilirsin. Bunun yanında her antrenmanında maks. yağ yakımı eforunu göstermek istiyorsan, izole egzersizlerle vakit kaybetme. Compound egzersizler sana maksimum enerjiyi harcatacak egzersizlerdir.
     

Sayfayı Paylaş