Definasyon Problemi!

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve rakipsiz232 tarafından 8 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. rakipsiz232
    Offline

    rakipsiz232 Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    3
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Adana
    Aslında sizlere ne var ne yok soracağım gibi.Yardımcı olursanız sevinirim.Başlayalı 1 seneyi geçti.Yaz tatilini içine katarsak 9 aydan biraz fazla diyelim.

    Bulk yapalım dedik :D.Yememe içmeme dikkat etmeye çalıştım ama kaçtı biraz(bütün kiloyu yağ olarak almadım tabi ki).Belde fln yağlanma oldu.zaten benim vücut direk belden alıyor.kalçanın üst tarafından özellikle.
    Şimdi = Boy 1.91 Kilo 85. önceki halim 80 kg'dı. baktığımda irileştiğimi gördüm ama şimdi zor kısıma geldik.
    Sizlere sormak istediğim aynı antrenman programımı definasyon programına çevirebilir miyim ? yani tekrar sayısını arttırıp kardiyoya başlıyacam.Ayrıca yağ yakmak için antrenman sonrası kardiyo olarak yapacam. ama merak ettiğim şey süre.Kaç dakika neler yapmalıyım.Üzerine bişeyler eklemek istedik.Tabiki küçülecek ama hatlar belli olacak iyi görüncek.Yanlış bir şeyler yapıp eldekinden olmayalım.

    Bunun haricinde bacaklarım uzun olduğu için zorluk çekiyorum.Zorluk derken irileşme şekle girme konusunda.5 kilo aldım ama bacaklar halen aynı antrenmanlardan sonra eve giderken titriyorlar,adım atarken boşa düşüyor hatta hepinizde olmuştur wc de bile problem çekiyorum ama hala aynı.Şunada bi el atın o kadar emek verdik yaza kadar bir şeyler çıkartalım.

    Yanlış birşey söylediysem kusura bakmayın.Biraz merak aslında belki bazılarınız der 1 sene olmuş bilmen lazım diye ama hocaların ilgisizliği yüzünden böyle.hareketi 1 kere gösterip gidiyolar.Israrlarımız sonucu biryerlere geliyoruz.Şimdiden teşekkürler
     
  2. doxux
    Offline

    doxux Üye

    Katılım:
    14 Mart 2011
    Mesajlar:
    2.723
    Beğenileri:
    2.788
    Ödül Puanları:
    123
    Tekrar sayısında değişiklik yapman şart değil ama tercih meselesi. Kas kaybetmemek için günlük kalori ihtiyacının %20 düşüğüyle besenip kilo x 2 gr protein alman lazım. Kardiyo olarak en etkili yöntem HIIT. Haftada 3-4 defa 30 dakikayı geçmen kas kaybına yol açabilir.
    Bacak titremesi dediğin bacak antrenmanından sonra oluyorsa normal, yoksa şeker düşüklüğünden olabilir. Bacak antrenmanından sonra bacaklar titremiyorsa zaten antrenmandan sayılaz o :)
     

Sayfayı Paylaş