Definasyon için yardım

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve kareem said tarafından 8 Haziran 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Arkadaşlar herkese selamlar, 2.5 aydır düzenli çalışıyorum bu sporda çok eskiyim 12-13 sene önce başladım ama sürekli 2-3 ay salona gidip 1 sene gitmeme gibi hatalara düştüm ve kaslı ve de yağlı bir vücut sahibi oldum yıllarca. 2 sene önce 97 kg den 87 kg ye düşmüştüm %17 ye çekmiştim yağ oranımı sonra projelerdi okula bitirme mücadelesi falan derken 102.5 oldum ve okul bittiğinden bu yana 2.5 aydır düzenli çalışıyorum beslenmeme dikkat ediyorum şu an 91.5 kg ye düştüm boyum 1.77 yağ oranım %20 kas oranım %38 hydroxycut elite ve aminomax 8000 kullanıyorum. Şu an uyguladığım program 9-10 ay önce muscle and fitness dergisinde 30 günde yağları yakıp yıkın adıyla verdikleri ağır bir program fotoğrafını atardım ama belki telif hakkı konusunda sıkıntı olabilir bilgim olmadığı için programı şöyle bir tarif edeyim;

    pzt. perş.

    göğüs 5 hareket
    omuz 5 hareket
    trapez 2 h.
    triceps 4 h.

    salı cuma

    sırt 4-5 hareket
    biceps 3-4 hareket
    ön kol tek hareket

    çarş. cumartesi.

    bacak 5 hareket
    kalf 2 hareket
    karın 2 hareket

    dergide aynen bu şekil haftanın 6 günü idman 1 günü off ve her antreman sonu 20dk civarı hiit kardiyo var ben bu programa karın hareketlerini 4-5 e çıkarıp her güne koydum yani 6 idman gününde de karın çalışıyorum ve hiit 40 dk yapıyorum

    şimdi arkadaşlar bu kadar yazdım ve sizden yardım isteyeceğim kısma geldim hydroxycut elite beklediğim kadar etki vermiyor 2 sene önce hydroxycut hardcore x 120 likit kapsül siyah kutu olandan kullanmıştım ve çok iyi etki almıştım (yanında karnitin-cla-bcaa kombinesiyle) şu an piyasada yok bu ürün bu yüzden elite bitince (ki 17 kapsül kaldı 1 hafta sonra biter) ventoline geçmeyi düşünüyorum daha önce clen kullanmıştım hiç bir etki alamamıştım el titremesinden başka ventolin sizce termojenik yakıcılardan daha çok etki yapar mı? bu ventolin konusunda ve definasyon konusunda tüm bilgili arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum, hepinize şimdiden teşekkürler
     
  2. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    90.5 kiloya düşmüş durumdayım hydroxycut 3 günlük kaldı cumartesi off günüm yani pazar günü ventoline başlayacağım yardımlarınız bekliyorum
     
  3. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    90-91 arasında seyrediyorum bazen 89.8 89.9 falan da gördüğüm oluyor tartıda, hala değerli yorumlarınızı bekliyorum herkese saygılarımla
     
  4. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    Son düzenleme: 16 Haziran 2013
  5. Push-Up
    Offline

    Push-Up Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Diyet programi ne durumda?
     
  6. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir

    çok sıkı bi diyet yapmıyorum ama dikkat ediyorum mümkün mertebe beslenmem genel olarak şu şekilde

    sabah

    peynir-zeytin-domates-biber-salatalık-2veya3yumurta sahanda- yarım kibrit kutusu tereyağı-çok az miktar bal-1veya2 dilim esmer ekmek

    veya

    yarım yağlı süt yulaf ezmesi ve tarçın karışımı

    antrenman 1 saat öncesi 1 adet elma veya kiraz çilek gibi meyveler

    antrenman yarım saat öncesi 1 servis aminomax 8000

    antrenman hemen sonrası 1 servis aminomax 8000

    akşam yemeği antrenman sonrası

    tavuk göğsü

    hindi göğsü

    fırında panga fileto

    160 gr ton balığı yağı süzülmüş ve kepekle karıştırılmış

    bu 4ünden biri akşam yemeğim yanında da salata

    geceleri de bazen kiraz çilek şeftali falan yediğim oluyor bilmiyorum bunun zararı var mı

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:59 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:45 ----------

    bu arada yazmayı unutmuşum geceleri çökelek yiyordum yatmadan 1-2 saat önce ama bıraktım 10 gündür
     
    Son düzenleme: 17 Haziran 2013
  7. NEBUKADNEZAR
    Offline

    NEBUKADNEZAR Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2013
    Mesajlar:
    558
    Beğenileri:
    245
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Sakarya
    İlk haftayı resim olarak bulamadıysan,buraya yazı olarak yazabilir misin kardeş,kendin ilk hafta yaptığın hareketleri hatırladığın kadarıyla
     
  8. El Diablo
    Offline

    El Diablo Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    840
    Beğenileri:
    1.587
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam,

    Meyveyi ve sütü hayatından çıkar. İlerde günde bir tane yeşil elma veya grefurt yiyebilirsin.
    Yağ oranını düşürmek için ilaç almak istiyorsun ama diğer taraftan bu tür besinlerle insulin salgılamaya yol açıp yağ oranını arttırıyorsun.

    Protein ağırlıklı beslen, yani et, balık ve yumurta ağırlıklı. Bu şu demek oluyor. Her öğünün en az 60-70 bu tür ürünler olacak. Diğer kalanı da kompleks karbonhidrat yani yulaf, tam tahıl ürünler ve sebze. En iyisi günlük karbonhidratı ilk etapta 200gr çek ve kademeli olarak dahada düşür. Bunun birazı yulaf olsun diğer kalanı tamamen sebze ( salata ) şeklinde.

    Ventolin almayı düşünüyorsun ve daha önce Clen kullandığını ama etki görmediğini yazmışsın. Bu durumda Ventolindende bir fayda görmeyeceksin. Sana tafsiyem Troid hormonu kullanman ( T3, Tiromel ) ve veya Efedrin.

    Yağ yakım döneminde Efedrin iştahı kestiği için sıkıntı yaşamadan kalori mikatrını kısabiliyorsun. Şeker ve basit karbonhidratları aramıyorsun. Diğer taraftan aşırı bir enerji verdiği için antrenmanlar, bilhasa kardio yaparken insan saatlerce devam etmek istiyor.
    Buda yağ yakımını kolaylaştırıyor. Tabiki Efedrinin direk yağ yakım etkiside var.
     
    erol bunu beğendi.
  9. kareem said
    Offline

    kareem said Üye

    Katılım:
    3 Kasım 2010
    Mesajlar:
    105
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    İnş. Müh.
    Yer:
    İzmir
    buldum kardeş bugün onu da ekleyeceğim akşama doğru

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 15:22 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 15:18 ----------


    öncelikle değerli tavsiyelerin için çok teşekkür ederim, meyve dediğin gibi antrenmandan 1 saat önce bir elma enerji ihtiyacımı karşılaması açısından yiyeceğim ama piyasada %0.1 yağlı sütler var danone light mesela onları da mı kesmem gerekir kahvaltıda yulafı nasıl yiyeceğim onu da kesersem?
    Clenbuterol konusuna gelince bi satış sitesinden almıştım hocam sahte olabilir demişti çünkü kullandığım dönem kilo almıştım ventolin ucuz yollu olduğu için onu denemek istiyorum. Efedrin konsunda size özel mesaj atacağım, saygılarımla
     
  10. El Diablo
    Offline

    El Diablo Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2008
    Mesajlar:
    840
    Beğenileri:
    1.587
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Selam,

    Antrenmandan önce meyve entrenmn esnasında enerji vermeyecektir tam tersi çabuk yorulmanı sağlayacaktır.Nedeni ise ani kan şekeri yükselişi takibinde ani kan şekeri düşüşü.
    Sütün içindeki yağın hiç önemi yok. Önemli olan içindeki şeker.
    Beslenmenin temel kurallarını öğrenmediğin sürece sahte gerçek herhangi bir ilaç seni istediğin vücuda kavuşturamayacaktır.
    Benim neredeyse almadığım ilaç kalmadı 1995 ten beri kür yapıyorum.
     

Sayfayı Paylaş